Heavy Rain finns nu till pc

Robot
Heavy Rain finns nu till pc
Medlem

Shaun! Shaaaaun! Shaun!

Medlem

spelade lite igår, men det har gjort ett bra jobb där du får använda mus och tangentbord. kommer nog spendera lite mer tid. köpte för 100kr eller något sånt på mega sale


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Blessus:

spelade lite igår, men det har gjort ett bra jobb där du får använda mus och tangentbord. kommer nog spendera lite mer tid. köpte för 100kr eller något sånt på mega sale

Går det att använda en handkontroll?


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem
Skrivet av Andy Hexagon:

Går det att använda en handkontroll?

Jo, naturligtvis går det att använda en handkontroll 🙂

Avstängd
Skrivet av Andy Hexagon:

Går det att använda en handkontroll?

Just Steam har numera fullt stöd för PS4-kontroll och spelar man ett spel utanför Steam så funkar nästan alltid DS4Windows lika bra. Xbox-kontroll har PC haft bra stöd för i över tio år så det ska nog lösa sig.

Medlem

YES!!! Good news!
Har verkligen hoppats på att få lira Detroit, och jag kan tänka mig ge mig på Beyond: Two Souls också
Heavy Rain är grymt så värt ett köp för dem som inte provat det.

Medlem
Skrivet av Hordaland:

Just Steam har numera fullt stöd för PS4-kontroll och spelar man ett spel utanför Steam så funkar nästan alltid DS4Windows lika bra. Xbox-kontroll har PC haft bra stöd för i över tio år så det ska nog lösa sig.

Haha gör det?
Många som fortfarande inte förstår att handkontroll fungerat på PC och anser det är en fördel konsoler har


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Avstängd

"Pc-versionen lockar med 4K-upplösning, widescreen-stöd och 60 bilder per sekund självklarheter."

Dåligt om det är cappat till bara 60 fps , dock.

Medlem
Skrivet av NiceAsBice:

"Pc-versionen lockar med 4K-upplösning, widescreen-stöd och 60 bilder per sekund självklarheter."

Dåligt om det är cappat till bara 60 fps , dock.

Kanske är ett dåligt optimerat spel som flippar ut vid högre FPS (även kallat konsolskadat)
Kanske nån moddare fixar


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av NiceAsBice:

"Pc-versionen lockar med 4K-upplösning, widescreen-stöd och 60 bilder per sekund självklarheter."

Dåligt om det är cappat till bara 60 fps , dock.

Demot var det iaf.

Avstängd

inget steam alltså?

1
Skriv svar