Sugen på seriöst krigande? Spela Arma 3 med svenskar i helgen

Robot
Sugen på seriöst krigande? Spela Arma 3 med svenskar i helgen

Öppen spelkväll med svenska armén på söndag.

#arma-3


Medlem

Så här borde alla konflikter lösas, man strider i Arma istället. Enda nackdelen är dock att hela världen till slut får lära sig Finska...

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Så här borde alla konflikter lösas, man strider i Arma istället. Enda nackdelen är dock att hela världen till slut får lära sig Finska...

Bättre med riktigt krig då

Skrivet av nils45:

Bättre med riktigt krig då

Inget slår ju känslan av att bränna fram över ett fält i en pansarterrängbil under smattrandet från kulsprutan på taket.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Inget slår ju känslan av att bränna fram över ett fält i en pansarterrängbil under smattrandet från kulsprutan på taket.

Hade jag kunnat ge dig 100 + hade jag gjort det.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Inget slår ju känslan av att bränna fram över ett fält i en pansarterrängbil under smattrandet från kulsprutan på taket.

Då har du inte ätit en riktigt god äggmacka.

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Inget slår ju känslan av att bränna fram över ett fält i en pansarterrängbil under smattrandet från kulsprutan på taket.

Då har du inte åkt Strf när akanen ljuder. (Och jag har inte åkt Strv när 120mm:n jobbar...)


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Skrivet av PeTTs0n:

Då har du inte åkt Strf när akanen ljuder. (Och jag har inte åkt Strv när 120mm:n jobbar...)

Men man vet aldrig. Snart är det Aurora-20 och då kan väl vad som helst hända!


signatur

Viam inveniam aut faciam

Kom å titta hur det går!

Kom å titta hur det går!
https://www.twitch.tv/ruthlesslillamy

1
Skriv svar