Harry Potter: Wizards Unite släppt

Robot
Harry Potter: Wizards Unite släppt

Jaga dödsätare i ”förstärkt verklighet”.

#datum, #harry-potter-wizards-unite, #release, #wizardsunite


Medlem

Det här ska provas när det väl kommer hit! Både jag och frugan är HP-nördar


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Ska bli spännande att se om PoGo droppar då, eller om det är "för sent" för Harry Potter som ju tappat rejält i popularitet både bland yngre och "äldre" fans. Men klart man måste prova det.

Medlem

Perfekt, då vet jag vad jag och dottern ska göra om sommartristessen slår till


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

man kan alltid spela Magussn ett magic augment reality spel liknande detta som varit ute ett tag nu. tyckte det var roligt men då jag spelar Pokemon GO vart det inte att man plockade upp det.
Svårt att spela 2 augment reality spel samtidigt om inte annat jobbigt

Hedersmedlem

Under förhandstitten i våras lät det som att spelet tveksamt skulle komma ut i år, så jag blir positivt överraskad att det är på gång redan nu ska bli kul att se vad de har hunnit göra sen sist och hur spelet tas emot.

Kan väll nog bli populärt.. Men frågan e hur populärt e det med agumented reality? För dom flesta stängde väll endån av det i pokemon go? så det var ju inte direkt det som gjorde spelet


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Kan väll nog bli populärt.. Men frågan e hur populärt e det med agumented reality? För dom flesta stängde väll endån av det i pokemon go? så det var ju inte direkt det som gjorde spelet

Nä, de flesta kör med AR avstängt vad jag har sett. Främst drar det otroligt mycket mer batteri, men gör även att det blir svårare att fånga pokemonen.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Kan väll nog bli populärt.. Men frågan e hur populärt e det med agumented reality? För dom flesta stängde väll endån av det i pokemon go? så det var ju inte direkt det som gjorde spelet

ja AR är rätt värdelöst i pokemon ,ska man ta nåt enstaka foto så fine men köra det hela tiden när man ska fånga i dont think so..

Medlem

AR drar ju sjukt mycket batteri. Knappast något majoriteten har påslaget.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Det är väl samma värdelösa utvecklare, så finns inga förhoppningar alls, faktiskt...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Detta spelet hatar folk som bor ute på landet.

Inaktiv

Tror någon på riktigt att detta skulle hota PokemonGO från tronen? 🤣

Hedersmedlem
Skrivet av anon_326725:

Tror någon på riktigt att detta skulle hota PokemonGO från tronen? 🤣

Näe, det var ju ganska tydligt redan innan Wizards Unite var släppt att intresset är svalt. Och de som fortfarande spelar PoGo vill förmodligen inte gå vidare till ett annat spel och "börja om". Alla jag har pratat med vet knappt att Wizards Unite är släppt och trots att reaktionen ofta blir "Jaa vad kul" så är det ingen som ens laddar ner spelet. Jag har spelat lite sen release men känner bara... Nope.

Medlem

Tyvärr är AR nödvändigt när man låser upp kistor. Märkte det när jag satt i bilen (passagerare). Spelet är jävligt grindy och enformigt jämfört med Pokémon. Tror jag räddade ugglej-ln 23 ggr på en timme och det är mycket värre än att fånga 23 pidgeys pga de sega animationerna. Men visst finns det mer att göra, mer "avancerat" stop de som verkligen gillar pogo och tröttnat eller nått 40 kan jag tänka mig har något att hämta här.

Men... Alla fort (raider) ligger på lekplatser i min stad. Hur kul är det? Tror Niantic ta mig tusan vill att spelare ska ses som misstänkta pedofiler.

1
Skriv svar