Köp indiespel på itch.io:s stora sommarrea

Robot
Köp indiespel på itch.io:s stora sommarrea

1,100 spel väntar på att hamna i just din backlog.

#itchio, #rea


Medlem

Den här bilden summerar väl vad jag vet och tycker om Itch lol

Ion
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Den här bilden summerar väl vad jag vet och tycker om Itch lol

Också intressant hur något med 50% rabatt kan bli gratis Om det inte var gratis innan då...

Medlem

Vilket skämt att det ens finns spel som kostar pengar på itch.io


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Varför sån negativitet för sidan?
Gillar ni bara AAA spel ?
För mig var sidan tidigare okänd


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

"Shadow over the Twelve Lands" verkar vara kul.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av m4gnify:

Den här bilden summerar väl vad jag vet och tycker om Itch lol

Antagligen inte sämre än mycket som du får betala $4.99 för på Steam.

Medlem

Vart har ni annonsmärkningen på denna artikeln då?

Redaktör
Skrivet av lassekongo83:

Vart har ni annonsmärkningen på denna artikeln då?

Huh? Vi skriver ju rätt ofta om spelreor hos Steam, Gog, Humble Bundle, PS Store, MS Store, Nintendo, Epic med flera. Info som många läsare vill ha.


signatur
Medlem

Alltid gillat indie spel då det känns som att även om dem inte har pengar eller skillsen att göra AAA-Spel så finns det mer kärlek i många av dessa spelen än vad det finns i många av dagens AAA-Spel. Det är inte ett företag i toppen som bara tänker på att tjäna pengar.
Tycker dock att det är lite små roligt att ha 50% rea på spel som kostar 5kr osv.

- Yes! Äntligen rea! Nu kan jag skaffa det där spelet så jag tjänar 2,5kr

Med det sagt så är rea alltid roligt och det blir att passa på o införskaffa sig en mängd indie spel för även om reorna är små så addar det ju upp

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Huh? Vi skriver ju rätt ofta om spelreor hos Steam, Gog, Humble Bundle, PS Store, MS Store, Nintendo, Epic med flera. Info som många läsare vill ha.

En snabb överblick av artikeln ger mig ett intryck av att det är en annons. Användning av "köp" och "rea" i titeln till exempel. Och sen "väntar på att hamna i just din backlog". Kanske påpekade det mest för att jag är allergisk mot all form av marknadsföring. Speciellt smygande sådan. ;P

Redaktör
Skrivet av lassekongo83:

En snabb överblick av artikeln ger mig ett intryck av att det är en annons. Användning av "köp" och "rea" i titeln till exempel. Och sen "väntar på att hamna i just din backlog". Kanske påpekade det mest för att jag är allergisk mot all form av marknadsföring. Speciellt smygande sådan. ;P

Jag fattar. Fast jag tycker nyheten är skriven som vi brukar skriva om sånt här, det vill säga vi informerar om sånt som intresserar oss själva. För sakens skull vill jag tillägga att vi tydligt markerar vad som är annons och inte.


signatur
1
Skriv svar