Vilket är det bästa djuret i ett spel?

Medlem

Mega Mans trogna robothund Rush är en riktigt bra kamrat i kampen mot Dr Wily!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Dodo i Ark är ett riktigt bra djur för alla möjliga ändamål i Ark, men främst humorn de förser spelet med.

Medlem

Trico i The Last Guardian såklart

Medlem

Är varelsen i Black & White ett djur? Jag gillade verkligen den. Känns som ett av de många knasiga påhitt som Peter Molyneux hade, som han faktiskt lyckades ganska bra med.

jbx
Medlem

Skulle lägga min röst på Epona speciellt från Ocarina of Time. Har spenderat ett par hundra timmar på den häst-ryggen genom åren. Men absolut Roach oxå.. Fan nu blev jag sugen på Witcher 3 igen....


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Far cry 5 Puman var ju rätt skön


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ni besvarade tråden själva, Boo så klart.

Medlem

Ett självklart svar, Chocobo.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Då vill jag dra det ytterligare lite mer specifikt! Boco, Butz Chocobo i FFV!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Jag får väl slå ett slag för hunden i CoD - Ghosts kampanjläge.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv
Skrivet av Renfis:

Jag hade nog valt uttrycket "sitta upp" istället för "bestiga" för att undvika missförstånd, kan också vara en anledning till att han springer ifrån dig 😂

Skrivet av alias:

LOL ja, bestiga kan ge associationer som nog inte var menade, får inte synen ur min skalle nu. Stackars gamle Roach, allt du får vara med om! Run Roach, run! (Såg precis om Forrest Gump)

Tack för ett gott skratt! Jag ska nog sluta bestiga Roach och i framtiden sitta upp på honom - kanske han lugnar ner sig lite då....

Inaktiv
Skrivet av Ftmch:

Apropå Roach i Witcher 3 så får man inte missa den härliga sidequesten i Blood & Wine där Geralt får lite hallisar och pratar med Roach under hela questen, sjukt mysigt.
https://www.youtube.com/watch?v=zjWcWr4Hwj4

Tack för videolänken! Ser fram emot när jag ska spela denna del av spelet.
Geralt: "Run Roach!"
Roach: "What the F*** do you think I'm doing!?"

Medlem
Skrivet av anon_319967:

Tack för videolänken! Ser fram emot när jag ska spela denna del av spelet.
Geralt: "Run Roach!"
Roach: "What the F*** do you think I'm doing!?"

Nemas problemas! råkade missa den questen första gången jag spelade om spelet så den är värd att leta efter. Minns inte exakt var man hittade den nu men det är i Blood & Wine-expansionen iaf

12
Skriv svar