Identity-tråden

Medlem
Identity-tråden

Såg ingen tidigare tråd om detta spel, men vi har ju denna artikel.

Spelet har ju "släppts" i Early Access för ett tag sedan. Om det levererar?

Ouch.

Jag hade faktiskt lite förhoppningar om detta spel men nu ser det väldigt mörkt ut. Även om de patchar spelet till skyarna kommer detta nog vara svårt att komma tillbaks ifrån. Vad tror ni?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Är någonstans mellan 2-10 personer som spelar det, enligt Steam Charts. Ja, skulle inte hålla andan i hopp om att det ska komma tillbaka.

Medlem

Detta har mer eller mindre gått i graven. Tycker nästan synd om alla som backat detta, vilket jag lyckligtvis avvaktade med. Jag såg faktiskt fram emot det när de började presentera det första materialet, men nu finns det ingen återvändo. Utvecklarna har gett upp totalt, sen finns det såna här ädelstenar bland Steam-recensionerna, och jag var tvungen att ge denna en reward:


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar