Prova Insurgency: Sandstorm gratis på Steam under helgen

Robot
Prova Insurgency: Sandstorm gratis på Steam under helgen

Bombastiskt och taktiskt FPS med fokus på samarbete och flygande kroppsdelar.

#insurgency-sandstorm, #new-world-interactive


Medlem

Försökte verkligen gilla det då det är ett spel i min smak men det var nåt som inte stämde.

Medlem

Tycker om spelet väldigt mycket, en värdig "uppföljare" till originalet. Börjar med det lite sämre, lite prestandaproblem fortfarande. Det kan vara lite stuttering på vissa banor online. Bandesignen är sådär i vissa fall, upplevs som kaotiskt första gångerna. A:In kan man också ifrågasätta. Ibland är man en kulmagnet hur försiktig man än är.

Det nya spelläget Hardcore gör spelet till något helt annat i co-op. Mycket saktare gameplay, begränsad HUD, mindre ammunition och tuffare fiender. Ljudet är oerhört bra för att komma från en mindre studio, kan bli väldigt intensiva strider och där gör ljudet jobbet. Finns en uppsjö av vapen att välja mellan olika klasser samt tillbehör och val av karaktär samt kläder för den som vill fixa till sin karaktär. Exempelvis olika typer av kosmetiska skydd från topp till tå. Har mest spelat Co-Op och det är enligt mig delen där spelet briljerar jämfört med PVP.

Det är inte ett spel för alla. Kommer för mig mittemellan Rainbow Six Siege och Squad(om man bortser från storleken på banorna) gällandes gameplay. Kanske finns bättre jämförelser. Det är svårt att komma in i, samt att A.I:n behöver poleras något mer.

Det saknas en kampanj som de pratade tidigt om, även ett släpp till konsoler. Men detta har lagts på is vad jag förstår det som.

Skaffade spelet direkt efter early access och det utvecklarna har polerat spelet och skött om det så gott de kan. De lyssnar på sin community och försöker mätta alla. Är inte bra på recensioner men spelet har gett mig många roliga 80 timmars speltid såhär långt. Lär utan tvekan bli 80 timmar till.

Geeks Gaming

Tyvärr faller de inte mig i smaken. Känns väldigt "janky". Och känslan för min del är inte där.
Men har kört squad så mycket nu så kan va att jag inte får känslan då typ ingen kommunicera. Och kör spelet mer som ett hardcore cod spel.

Medlem

Är det som ett gammalt hederligt Rainbow Six eller Ghost Recon att kunna lira med AI teammates..? Finn det något sånt mode? Ska nog ta och ta ner det över helgen o prova. Vill inte ha något snabbt Call of Duty eller multiplayer.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag känner att det är något som är off med känslan, det är förmodligen optimeringen. Det är något som inte flyter som det ska i alla fall som lämnar en liten bitter eftersmak. Gillade ettan, föredrar det fortfarande framför detta i ärlighetens namn.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Horribel optimering, men för jävla skoj att köra hardcore coop-läget!
Hoppas det blir bättre så småningom.

Medlem

Finns inget spel som har så tillfredställande vapenmekanik. Och ljudet är brutalt bra, sen är det väldigt snyggt också. Men jag håller med att det kan kännas lite "clunky" att röra sig omkring banan. Definitivt värt sin prislapp dock.

Medlem

Testat lite snabt. Ljudet är helt okej, första spelet på... vet inte hur länge där jag inte stört mig på att vapnen låter helt orealisitska. Där emot inte fattat spawnläget, körde hardcore och får typ nästan spawna naken när man dör?

Geeks Gaming
Skrivet av snubben:

Finns inget spel som har så tillfredställande vapenmekanik. Och ljudet är brutalt bra, sen är det väldigt snyggt också. Men jag håller med att det kan kännas lite "clunky" att röra sig omkring banan. Definitivt värt sin prislapp dock.

Då har du inte kört Squad då ^^ Bästa ljudet i ett spel någonsin. Speciellt när man ser till realism. Kan inte säga att jag gillar vapenmekaniken i Ins. De som får mig att känna de clunky. Flyter inte alls.

Medlem

@Komured: Ja i hardcore tappar du dina vapen. Har inte spelet det själv så vet inte exakt hur det funkar, men du kan hämta dina vapen i lådor som finns runt omkring banan. Annars i normal mode så spawnar du med ditt kit.

Medlem

Inväntar fortfarande konsolversionen.. Bara ett år sedan dem nämnde det.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

Inväntar fortfarande konsolversionen.. Bara ett år sedan dem nämnde det.

Jag skulle inte vara så stressad på få konsolversionen så snart som möjligt. Spelet är så galet dåligt optimerat på pc, eller i alla fall sist jag spelade. Buggigt också, för ibland fungerar inte animationerna eller så renderas inte händerna eller vapnet. Sjukt irriterande.

1
Skriv svar