Företag "bekräftar" tillbehör till Switch Mini, bygger på "hemlig" info

Robot
Företag "bekräftar" tillbehör till Switch Mini, bygger på "hemlig" info

Ryktena kring nya Switch-modeller fortsätter snurra.

#nintendo, #nyhetstips, #switch


Medlem

Spännande. Det vore ju ganska vettigt om de släpper ny hårdvara som kan kännas fräsch nu när PS5 och nästa Xbox är på ingående.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Avstängd
Skrivet av lampis:

Spännande. Det vore ju ganska vettigt om de släpper ny hårdvara som kan kännas fräsch nu när PS5 och nästa Xbox är på ingående.

Nintendo har aldrig varit för "kraftfull hårdvara" utan roliga och familjevänliga spel.

Att förvänta sig en kraftfullare Switch ungefär som New3DS tror jag är en osannolik dröm som kommer att förverkligas.

Medlem

Ja det är tammetusan dags att trimma upp det gamla "Puch Dakota" åldrande tekniken i Switchen. AAA-spelen måste ju slaktas så mycket för att kunna kickas igång på maskinen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ja det är tammetusan dags att trimma upp det gamla "Puch Dakota" åldrande tekniken i Switchen. AAA-spelen måste ju slaktas så mycket för att kunna kickas igång på maskinen.

Själv tycker jag så är det inte AAA titlarna som lockar till switch förutom Nintendos egna eller Switch exklusiva.
Men som sagt Witcher 3 för switch ägare som aldrig kört tidigare är det trevligt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Gen
Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ja det är tammetusan dags att trimma upp det gamla "Puch Dakota" åldrande tekniken i Switchen. AAA-spelen måste ju slaktas så mycket för att kunna kickas igång på maskinen.

Och trots slakten så håller de ändå inte sin FPS target.
Tycker också ett "plus" chip vore på sin plats.

eld
Medlem
Skrivet av AplAy:

Nintendo har aldrig varit för "kraftfull hårdvara" utan roliga och familjevänliga spel.

Att förvänta sig en kraftfullare Switch ungefär som New3DS tror jag är en osannolik dröm som kommer att förverkligas.

De har gjort en kraftfullare variant nästan varje portabel generation, och då switchen är nerklockad i portabelt läge så är det ännu större chans att de släpper en variant där man kan köra performance-läge portabelt.

Medlem

Tror inte vi ska förvänta oss en Pro/Plus-variant. Jag tror snarare att en Switch mini är en variant utan docka, med mindre (eventuellt sämre) skärm osv. för att kunna sälja den till ett lägre pris. Jag tror att originalet kommer att vara Pro/Plus-varianten när denna är släppt. Förhoppningsvis har jag fel, men det tror jag inte.

Medlem
Skrivet av eld:

De har gjort en kraftfullare variant nästan varje portabel generation, och då switchen är nerklockad i portabelt läge så är det ännu större chans att de släpper en variant där man kan köra performance-läge portabelt.

Vad jag vet har de inte gjort det innan new 3ds?

1
Skriv svar