Cyberpunk 2077 lär fortsätta efter att det är slut

Robot
Cyberpunk 2077 lär fortsätta efter att det är slut

CD Projekt planerar expansioner som inte stjäl från originalberättelsen.

#cd-projekt, #cyberpunk-2077, #releaselistan


Medlem

Tvåsiffrigt antal speltimmar? Ja, mer än nio timmar förväntar jag mig

Gnällkuk
Skrivet av telison:

Tvåssifrigt antal speltimmar? Ja, mer än nio timmar förväntar jag mig

Ja, haha. Bra spann där på mellan 10 till 99 timmar

Det är härligt också att läsa raderna om att de fortsätter i samma anda och släpper fulla storyn och spelet för att bygga vidare med andra saker i expansionerna. Man blir glad, samtidigt som att det är skevt att det ska vara så, att det är ett positivt undantag.

Lite som att ens arbetsgivare skulle vara ganska unik eftersom de betalade ut hela lönen på en gång.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Blood and Vine är bland det bästa jag någonsin har spelat. Storyn var bättre än originalet tillsammans med en underbart vacker värld.

Medlem

Blood and booze kanske?

Medlem

Hehe
Bästa kommentaren, den andra.

Medlem

1999: Ja det är väl självklart!?

2009: Argh! Det är så alla spel borde vara!

2019: Prisa gudarna! Ett mirakel har skett!

phi
Medlem

Det är nästan som om CDPR vet vad vi spelare vill ha. Är inte det fantastiskt?

Skrivet av trickeh2k:

Ja, haha. Bra spann där på mellan 10 till 99 timmar

Det är härligt också att läsa raderna om att de fortsätter i samma anda och släpper fulla storyn och spelet för att bygga vidare med andra saker i expansionerna. Man blir glad, samtidigt som att det är skevt att det ska vara så, att det är ett positivt undantag.

Lite som att ens arbetsgivare skulle vara ganska unik eftersom de betalade ut hela lönen på en gång.

eller att ens arbetsgivare skulle betala övertidsersättning när du jobbar extra.. Att dom måste betala extra när du gör extra arbete.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Gnällkuk
Skrivet av Snake Plissken:

eller att ens arbetsgivare skulle betala övertidsersättning när du jobbar extra.. Att dom måste betala extra när du gör extra arbete.

Det är ju befängt! Du har ju arbetat utanför våra normala kontorstider, det måste du väl förstå att vi inte kan betala för?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skrivet av trickeh2k:

Det är ju befängt! Du har ju arbetat utanför våra normala kontorstider, det måste du väl förstå att vi inte kan betala för?

Men jag behöver ju det.. Hur ska jag annars betala för min extra feferoni på min kebabpizza


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

1999: Ja det är väl självklart!?

2009: Argh! Det är så alla spel borde vara!

2019: Prisa gudarna! Ett mirakel har skett!

Du fick mig precis att inse att det är 20 år sedan 1999.. Jag gillar det inte.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

De båda expansionerna till Witcher 3 var ju helt fantastiska så jag hoppas att de fortsätter i samma anda. Ett par stora expansioner med många många timmars speltid är ju helt klart att föredra framför mindre DLC's, även om detta känns som ett spel där mindre DLC's/expansioner som lägger till lite extra småuppdrag och annat skulle passa också så.. ja.

Skrivet av Ftmch:

De båda expansionerna till Witcher 3 var ju helt fantastiska så jag hoppas att de fortsätter i samma anda. Ett par stora expansioner med många många timmars speltid är ju helt klart att föredra framför mindre DLC's, även om detta känns som ett spel där mindre DLC's/expansioner som lägger till lite extra småuppdrag och annat skulle passa också så.. ja.

Tummen up en som inte drar alla dlc över en kam 👍


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Jh
Medlem

Det känns lovande och gör mig (ännu) mer intresserad av Cyberpunk

The witcher 3 fick fantastiska expansioner. Blood and wine var otroligt bra.

Pepp!


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Tvåsiffrigt antal speltimmar låter enormt kort, Witcher 3 tar uppskattningsvis 400-800h, för mig tog det ca 600 och nog hade man kunnat ta det lugnare. Visst går det ju att forcera kampanj på lättaste och klara under 100 om man vill. Jag körde då GOTY-versionen med allt DLC mm.

Men ska man verkligen gå in i spelet, låta det ta sin tid det tar, inte fokusera på att göra bort spelet så att säga och snabbt vidare på nästa som är så vanligt för att säga att man har klarat det.

Men fokuserar man på att maxa upplevelsen, verkligen gå in i det, ta det lugnt och köra på hög svårighet så tar det enormt mycket längre. Det är nog ett problem just för sk professionella recensenter överlag, de tvingas köra spelet när det är helt opatchat utan DLC osv och har begränsad tid på sig.

1
Skriv svar