Visserligen en spinoff, men Wolfenstein: Youngblood är störst i serien

Robot
Visserligen en spinoff, men Wolfenstein: Youngblood är störst i serien
Medlem

Störst betyder inte bäst
Dom har börjat fokuserat lite för mycket på "hurr durr nazi bad man, we murder them " istället för en bra och fyllig story
Får hoppas på att jag har fel med denna.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Ah härligt! Var lite orolig att det just skulle bli för kort...

Medlem

Den där Gustavsson verkar vara en Jerk.

Medlem

”Samma Jerk Gustafsson intervjuade även Calle under E3.”

Vad ställde Jerk för spännande frågor till Calle. Vad var vinkeln på intervjun, hur är det att vara speljournalist på E3?

Medlem

Det är billigt också. Halva priset mot ett fullprisspel. Steam tar 30 £uro. Spännande att kungarna Arkane Studios är med och hjälper till i produktionen. En av mina favorit utvecklare helt klart. Hoppas det blir mycket stealth alternativ för att välja hur man tar sig an uppdragen. Visserligen är WolfenStein liren action men det kan vara kul med en annan approach.

Ok, så WolfenStein 3 blir finalen i serien för MachineGames. Det låter bra. Jag skulle väldigt gärna se de göra nåt annat tungt single player story spel. 1a eller 3e person.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Det är billigt också. Halva priset mot ett fullprisspel. Steam tar 30 £uro. Spännande att kungarna Arkane Studios är med och hjälper till i produktionen. En av mina favorit utvecklare helt klart. Hoppas det blir mycket stealth alternativ för att välja hur man tar sig an uppdragen. Visserligen är WolfenStein liren action men det kan vara kul med en annan approach.

Ok, så WolfenStein 3 blir finalen i serien för MachineGames. Det låter bra. Jag skulle väldigt gärna se de göra nåt annat tungt single player story spel. 1a eller 3e person.

Både Wolfie (1) och 2 erbjuder stealth i massor. Det är ju halva härligheten med rebooten. Jag spelade i princip första spelet som ett stealthspel. Nu när jag spelar uppföljaren kör jag nästan raka motsatsen, men på vissa områden kan jag inte låta bli att skruva på ljuddämparen och plocka fienderna från skuggorna.

Ser framemot detta. Har gillat alla deras tidigare spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Älskar dom senaste årens Wolfenstein! Detta blir køøøbe!

Medlem
Skrivet av Vamp:

Både Wolfie (1) och 2 erbjuder stealth i massor. Det är ju halva härligheten med rebooten. Jag spelade i princip första spelet som ett stealthspel. Nu när jag spelar uppföljaren kör jag nästan raka motsatsen, men på vissa områden kan jag inte låta bli att skruva på ljuddämparen och plocka fienderna från skuggorna.

Ja Just det, det har du rätt i. Hade helt glömt bort det. Försökte också lira så länge det gick i stealth med ljuddämpad piece o plocka ze germans 1 efter 1 med skott i pannan eller bakhuvudet.. Tills man blev upptäckt och larmet dånade. I WolfenStein 2 var det mäktigt på banan där man lirar stealth som brandman bärandes på en fet bomb.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Störst betyder inte bäst
Dom har börjat fokuserat lite för mycket på "hurr durr nazi bad man, we murder them " istället för en bra och fyllig story
Får hoppas på att jag har fel med denna.

Hurr Durr, börjat fokusera på att döda nassar i Wolfenstein. Hoppas du har rätt, mer nasseslakt i spel.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Hurr Durr, börjat fokusera på att döda nassar i Wolfenstein. Hoppas du har rätt, mer nasseslakt i spel.

Hurr Durr
Jag vill se något nytt.
RymdKommunister från mars!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Hurr Durr
Jag vill se något nytt.
Rymd Kommunister från mars!

I Wolfenstein, det vore väl rätt idiotiskt. Rymdkommunister bör det stå dessutom kamrat.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

I Wolfenstein, det vore väl rätt idiotiskt. Rymdkommunister bör det stå dessutom kamrat.

Varför skulle det vara idiotiskt? ^^
Utvecklar en utkörd spelserie som har börjat bli "more of the same"

*Call of Duty Syndrome*


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Varför skulle det vara idiotiskt? ^^
Utvecklar en utkörd spelserie som har börjat bli "more of the same"

*Call of Duty Syndrome*

Cod blev ju ganska mycket sämre när man slutade döda nassar dock.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Cod blev ju ganska mycket sämre när man slutade döda nassar dock.

Njae, handlade mer om att dom böt riktning på spelet. ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

1
Skriv svar