Äventyren du inte får missa från E3 2019

Robot
Äventyren du inte får missa från E3 2019

Det är farligt att gå ensam, så ta den här: vår guide till äventyren som visades på E3.

#e3, #äventyr


Skägg.
10 Chambers

Spelade Link's Awakening hos Nintendo, gillar generellt sett 2D-Zelda mer än de andra. Ganska så sockersött dock! Det var lite märkligt att Ori inte fanns med på Microsofts spelyta efter presskonferensen, det fanns där förra året.

Ser mest fram emot att spela Minecraft Dungeons med barnen.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Jag hade verkligen hoppats på lite Ori gameplay. Har längtat ordentligt länge efter detta nu. Det första spelet var underbart. Fantastiskt ur ett både grafiskt och musikaliskt perspektiv. Och kontrollerna var riktigt tighta.

Nu har man ju iaf ett datum!!!

Ambassadör
Xbox

Många trevliga godbitar i den här listan!


signatur

Jump in.

Medlem

Grymt bra artikel!
Den här skulle jag vilja arkivera för framtida bruk,
lagom när de flesta hamnar under 300-400 kr.

Dragon Quest Builders 2

Jag har redan spelat en bra bit in på Dragonquest Builders 2 (JPN). De har förbättrat och lagt till väldigt mycket. Jag ångrar inte att det gick på drygt 1000 kr att importera det (fastna i tullen). Vattnet, odlingen och questen är magiska. Bra gameplay. Musiken är inte lika enformig som 1:ans. Väl värt ett köp om du gillar 1:an!

Medlem
Skrivet av Ringo:

@Carl Johansson-Sundelius: Jag hade verkligen hoppats på lite Ori gameplay. Har längtat ordentligt länge efter detta nu. Det första spelet var underbart. Fantastiskt ur ett både grafiskt och musikaliskt perspektiv. Och kontrollerna var riktigt tighta.

Nu har man ju iaf ett datum!!!

Jag blir alldeles svettig bara av att se sekvenserna där man jagas, fy fan vad jag slet med det i första spelet. Svårt att prestera under press tycker jag men tur att det går snabbt att försöka igen när man dör. Blir roligt med en uppföljare.

MEG
Medlem

Har spelat igenom The Legend of Zelda: Link's Awakening (originalet), ett lite annorlunda Zelda som varmt kan rekommenderas. Hoppas att denna version blir lika bra, håller dock med Calle, ser lite väl gulligt ut.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Får kalla kårar av musiken i Links Awakening. Ett av mina absoluta favoriter. Blir att spela någon regning dag i höst.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

1
Skriv svar