Välkommen till min Yutu-kanal | Var snälla mot mig

Youtube-proffs
Välkommen till min Yutu-kanal | Var snälla mot mig

HAH! Jag har läst genom reglerna ett par gånger för att se till att jag inte bryter mot något. Skulle jag göra det så får ni sula bort detta inlägget. Har längtat efter att göra lite shameless self-promo. Inte gjort det på evigheter men nu jävlar i min låda.

Vem är jag då? Jag är Polski. Eller Polish. Eller som jag hette här under tidigt 2000-tal. Polishboy. Major turn of events har gjort att jag har börjat göra YouTube på heltid och även funnit min väg tillbaka hit. Gåshud bara jag tänker på det.

Många av er följde säkert E3 rapporteringen här på FZ och undrade vem fan "Göteborgs-idioten" är. För att reda ut några frågetecken så är jag väl en gaming-kanal fast ändå inte.

Jag spenderar all min tid på YouTube, jag jobbar med det. Jag har den mest claimade kanalen i detta avlånga land, som dessutom växer långsammast. Kanalen är ett fekken mirakel som fortfarande går runt. Förutom hemska videos så streamar jag 4 ggr i veckan. Alla sorts spel.

MEN!
Varför sitter jag här då och är shameless. Ganska enkelt. Gillar att visa mina kreationer. Mind you, jag har gjort mycket skit men här kommer några av godbitarna som kommer få självaste Calle att darra i braxxan.
Om enbart en blir intresserad och tycker om mina verk så är jag mer än nöjd.

Jag älskar spel. Jag älskar musik. Jag älskar film. Och då blir det såhär.

För er som inte orkar kolla genom alla videos jag postar så kan ni se denna trailern, den är rätt så talande över vad för monster jag skapat. Och beskrivningar finns över videon och inte under (säkert fel av mig).
När det kommer till streams så får ni kolla in dom LIVE. Har inga bra exempel att ge er då jag skrotar varje stream efter dom har gjorts (så smutsiga är dom).

När det kommer till gamez så är jag helt jävla awesome på Quake. (Förutom en gång när jag mötte Calle på webhallens livesändning)

Det som jag tyvärr är mest känd för är mina VAPE-kreationer. De var förvisso förbannat roliga att göra men skämten gick många över huvudet och nu får jag stå ut med "Kan du dra några feta clouds". Inte ens SVT fattade att jag skämta när dom intervjua mig (no joke)

Utöver det så åker jag land och like runt och kör en Janne Josefsson på diverse LAN.

För att kunna överleva på YouTube under 2018-2019 så var man tvungen att acklimatisera sig till Fortnite. Spelet har mycket skit runtom sig, men finns inget spel som har sådan stor skilltrappa och är väldigt kul. Jag sög på att bygga så istället fick jag ta fram mina railgun-reflexer.

I hopp om att försöka tämja YouTube-monstret till min fördel så hakar jag på diverse trender och försöker göra dom annorlunda. I detta fall var surströmming en stor fluga.

Jag är även en mästerbyggare av datorer. Tricket är att ha på sig peruk samtidigt som man bygger datorn så man kortsluter moderkortet via ESD (No joke)

Utöver det så är jag även en finsmakare av vin. Vill ni veta något så vet ni var jag finns.

Shooting i all ära. Men inget går upp mot lite hederlig racing.

Under mina år så har jag blivit bjuden på några event, LA med FZ kungen Calle var senaste, men en av mina favoriter var Forza Horizon 4. Mycket bil, mycket race, mycket musik.

Fackin musik. Rymden är episk, när SpaceX började göra headlines så passade jag på att göra en musikvideo som handlade om evolutionen från test till verklighet.

Jag är även lite av en meme-lord om jag får säga det själv.

Ett av mina favorit-intressen är att spela spel som är designade för barn och indoktrinera dom med tyng, dystopisk och mörk elektronisk musik.

Avslutar denna tråd med en video som i princip representerar mig i ett nötskal och allt som jag står för. Att dansa sig genom livet, varesig det är spel eller musik. Så länge man gör content man tycker om så bör man kunna få skryta lite om det. Pussar och kramar till er alla som har kollat.

Jo fan, om ni e sögna på streams så ser dom ut ungefär såhär.

R6


signatur

Calle säger att jag är influencer

Skägg.
10 Chambers

Haha, vilken Polski-bonanza. Här finns det material för hela semestern. När möts vi i Quake igen?


signatur
Youtube-proffs
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, vilken Polski-bonanza. Här finns det material för hela semestern. När möts vi i Quake igen?

Oh baby. Du vet mig, Quake Champions? 1v1 me nästa vecka. "Vem är bäst i Quake Champions challenge med Influencer-Calle från FZ"


signatur

Calle säger att jag är influencer

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Polish:

Oh baby. Du vet mig, Quake Champions? 1v1 me nästa vecka. "Vem är bäst i Quake Champions challenge med Influencer-Calle från FZ"

På landet fram till nästa helg, men på lördagen kanske du kan få smaka RL i fejset!


signatur
Gnällkuk

Rätt rimlig tråd ändå tycker jag, vet inte om jag var den enda men det var ett jävla upphaussande kring Polski under E3-sändningarna och jag satt bara där och tänkte "jaha, vem fan är han? borde jag känna till honom?"

Jag har ju sett honom fladdra förbi här och där i klipp, men aldrig riktigt förstått vem han är. Tog en snabbtitt på kanalen under E3 (mest bara vad det var för typ av content) och det var ungefär som klippen ovan, ingen speciell inriktning utan bara det som är poppis för stunden typ. Jag antar att han hängt med länge här på något sätt?

Helt klart ett bra inslag som chat master under konferenserna! Annars är min favorit när han torskar mot Calle, han är så jävla dålig förlorare och jag känner igen mig så mycket, haha


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Youtube-proffs
Skrivet av trickeh2k:

Rätt rimlig tråd ändå tycker jag, vet inte om jag var den enda men det var ett jävla upphaussande kring Polski under E3-sändningarna och jag satt bara där och tänkte "jaha, vem fan är han? borde jag känna till honom?"

Jag har ju sett honom fladdra förbi här och där i klipp, men aldrig riktigt förstått vem han är. Tog en snabbtitt på kanalen under E3 (mest bara vad det var för typ av content) och det var ungefär som klippen ovan, ingen speciell inriktning utan bara det som är poppis för stunden typ. Jag antar att han hängt med länge här på något sätt?

Helt klart ett bra inslag som chat master under konferenserna! Annars är min favorit när han torskar mot Calle, han är så jävla dålig förlorare och jag känner igen mig så mycket, haha

Haha dom som vet mig vet mig tror jag. Problemet med kanalens content de två senaste månaderna är att det inte är riktigt det jag ville göra. Kände att de där med daily game-videos inte var min sak. Däremot allt annat så.

Har ju träffat FZ-crew många gånger. Det i samband med att jag är sån old-timer också kanske bidrar till min involvering i E3. Samt att jag är en jävel på att läsa chattar.

Jag har förträngt den förlusten det var fekken illa kan jag berätta för dig.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Gnällkuk
Skrivet av Polish:

Haha dom som vet mig vet mig tror jag. Problemet med kanalens content de två senaste månaderna är att det inte är riktigt det jag ville göra. Kände att de där med daily game-videos inte var min sak. Däremot allt annat så.

Har ju träffat FZ-crew många gånger. Det i samband med att jag är sån old-timer också kanske bidrar till min involvering i E3. Samt att jag är en jävel på att läsa chattar.

Jag har förträngt den förlusten det var fekken illa kan jag berätta för dig.

Vilken av dem, Quake eller Paintball? ;> Jo, men det kändes lite som FZ-gänget kände dig väl men det blev lite som när man var och festade på annan ort och gänget man besökte hade någon där som alla visste vem det var och blev en stor grej av att just han kom och förärade festen med sitt anlete :>

Nej, alltså det där med att vara content creator är svårt. Jag var det, typ, ett tag. Men hela min kanal levde och dog med mitt intresse för ett bilspel. Gjorde några försök med annat men det fanns liksom ingen passion eller intresse och jag hade verkligen ingen lust att först slita på jobbet i 9h och sedan försöka krysta ihop något innehåll 2-4 ggr i veckan som kunde tänkas vara intressant.

Det var 3,5 år sedan jag slutade ladda upp innehåll regelbundet, de senaste två åren har kanalen fått två videos som totalt har typ 300 visningar Trots det så är kanalen stabil i antal visningar och helt orimligt så ökar antalet subscribers :> Vem vet, det kanske blir en revive til hösten när nästa NFS kommer ut, men tveksamt om det går att få liv i kanalen - konkurrensen är mördande.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Moderator | Testpilot
Skrivet av Polish:

HAH! Jag har läst genom reglerna ett par gånger för att se till att jag inte bryter mot något. Skulle jag göra det så får ni sula bort detta inlägget.

Ditt inlägg bryter mot våran 1.4 regel "Inga illegala substanser". Fimpar tråden.

JK. Välkommen tillbaka in ni värmen, Glenn!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gnällkuk

Ja förfan, jag måste ju välkomna dig och kanalen och samtidigt bjuda på ett högklassigt Göteborgsskämt, välkommen! Må din närvaro och kanal Glennsa över oss alla.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Gaming-kanal eller inte, du missade mina två favoritklipp: Den när du brygger "den godaste koppen kaffe i Sverige" och den när du testar Death Wish Coffee på underbar svengelska.

(Om ni tittar på det inbäddade klippet: glöm inte att gå in och Gilla videon i kanalen sedan!)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Ambassadör
Xbox

Ok, ok jag subscribar väl då...


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers

Titta vad jag hittade!


signatur
1
Skriv svar