"Ingenting är omöjligt!" Fångarna på fortet: The Game släpps nästa vecka

Robot
"Ingenting är omöjligt!" Fångarna på fortet: The Game släpps nästa vecka

Fast okej, det heter visst Fort Boyard.

#fort-boyard, #fångarna-på-fortet


Medlem

"Fyra nycklar ska samlas".... Va?
Det ska ju vara sjyyuuuu nycklaaaaar

Gnällkuk

Drömmer jag, eller fanns det inte ett PC-spel nån gång på 90-talet?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Drömmer jag, eller fanns det inte ett PC-spel nån gång på 90-talet?

Jag reagerade också på det, och det är precis så som du säger:
Fångarna på fortet: Utmaningen


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Gnällkuk
Skrivet av Metroid:

Jag reagerade också på det, och det är precis så som du säger:
Fångarna på fortet: Utmaningen

Fan, man är inte helt senil ändå. Har för mig att grannen hade det spelet, de älskade verkligen tv-programmet. Minns det dock inte speciellt väl, troligtvis var det ett ganska mediokert spel.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hahaha! Älskar den här sortens nyheter!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Kontot avslutas
Skrivet av ohGr:

"Fyra nycklar ska samlas".... Va?
Det ska ju vara sjyyuuuu nycklaaaaar

Jag tänkte precis på samma sak. Sju nycklar, precis som man är van vid från gamla 90-tals fångarna på fortet.
När varje lag tävlade för sig själva och det bara syntes som statestik på slutet vilket lag som hade samlat mest pengar.


signatur

ゼルダの城

Medlem

I rollen som Gunde.....

KEANU REEVES

BOOM!

Medlem
Skrivet av Gregerory:

I rollen som Gunde.....

KEANU REEVES

BOOM!

99% på metacritic

Medlem

Tv4 hade en spel site blandat annat var Fångarna på fortet ett av dom det var riktigt nostalgi

https://sv.wikipedia.org/wiki/Blip

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Fan, man är inte helt senil ändå. Har för mig att grannen hade det spelet, de älskade verkligen tv-programmet. Minns det dock inte speciellt väl, troligtvis var det ett ganska mediokert spel.

Har det liggandes någonstans. Gillade Fångarna på fortet när jag var liten så självklart ville jag ju ha spelet också. Kommer ihåg att jag körde det rätt mycket men att den stora svårigheten var kontrollerna... Egentligen ett väldigt mediokert spel men man var ju inte så kräsen när man inte ens fyllt tvåsiffrigt

Medlem

Utan Gunde och dvärgarna blir det inget köp.

Skribent

"Kom ut! Kom uuuut! Äh hon hööör inte!"

Kontot avslutas

Du glömde "10000 kronors frågan: The Game"


signatur

ゼルダの城

Skribent

"Som du ser i trailern så får vi den klassiska musiken" jag hör också Gunde i trailern, så är inte helt övertygad om att han inte är en del av spelet. Kanske dyker han upp som gubben i lådan precis som Keanu gällande Cyberpunk 2077

Medlem
Skrivet av synapskollaps:

Utan Gunde och dvärgarna blir det inget köp.

Glömma inte fader Forrah , Sumo som slår i gonggongen, eller tigertämjerskan.

Medlem
Skrivet av Shadee:

"Som du ser i trailern så får vi den klassiska musiken" jag hör också Gunde i trailern, så är inte helt övertygad om att han inte är en del av spelet. Kanske dyker han upp som gubben i lådan precis som Keanu gällande Cyberpunk 2077

Du menar den editerade trailern där gundes röst är pålagd? Den riktiga trailern innehåller inget sådant.

Youtube-proffs

Blir till att speedrunna detta.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Ser fram emot att leta efter tatueringar på nakna kvinnor!

Förhoppningsvis har spelet modstöd. Då dröjer det nog inte många minuter innan man kan berika sin spelupplevelse med både Gunde och dvärgarna.

Medlem

Lökigt värre

Medlem

Jag förväntar mig en riktigt matig recension av spelet från FZ. Jag gissar på en stabil 4/5, minst.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Igen? Eller är det en remake av det gamla spelet från -95? Allt ska ju bara vara remakes nu för tiden...


signatur

Victims; aren't we all?

Skribent
Skrivet av Blackwolfe:

Du menar den editerade trailern där gundes röst är pålagd? Den riktiga trailern innehåller inget sådant.

Precis!
Den kanske är pålagd av en anledning? Vi får fortsätta hoppas helt enkelt, kanske en DLC med svenska förbereds? Vem vet.

Medlem

Agneta står utanför en cell:
- "Ta det luuungt, du har goooott om tid."
Sekunden senare kommer Gunde nedrusande för trappen intill med andan i halsen:
- "SCHYNDA SCHYNDA NU ÄR DET BRÅTTOM!!!"


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Fan, man är inte helt senil ändå. Har för mig att grannen hade det spelet, de älskade verkligen tv-programmet. Minns det dock inte speciellt väl, troligtvis var det ett ganska mediokert spel.

Jag äskade spelet men jag var bara åtta när det kom ut.

Gnällkuk

@matnojje: ah, jag var ju 12 år världsvan vid det laget. antagligen alldeles för cool :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Det gamla PC-spelet var ju fantastiskt, vet inte hur många timmar man la på det som barn. Minns fortfarande ångesten när man skulle skrypa i mörka i gångar och leta efter nycklar bland spindlar och ormar.

Medlem

signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar