Fordonen i Cyberpunk kommer att fungera som Geralts och Arthur Morgans hästar

Robot
Fordonen i Cyberpunk kommer att fungera som Geralts och Arthur Morgans hästar

Bara att "vissla" så dyker motorcykeln upp!

#cyberpunk-2077, #fordon, #witcher


Medlem

Även i Assassins creed Origins/Oddysey. Väldigt trevlig funktion!

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Bara de blir lättare att styra än Roach!
AC: Origins gjorde just den biten bättre, inte lika bångstyriga hästar. Lite nyare spel också.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Vet man om ens fordon kan bli stulet? Tänker mest på som i RDR2 när någon stjäl ens häst så kan man vissla tillbaka hästen samtidigt som boven blir avkastad, kommer då fordonet tillbaka med boven på/i?

Grymt!. Nu kunde ju iofs Hasselhoff kalla på sin bil redan på 1980-talet, men ändå!

Avstängd
Skrivet av hoppalängdhopp:

Grymt!. Nu kunde ju iofs Hasselhoff kalla på sin bil redan på 1980-talet, men ändå!

Japp han var före sin tid kan man säga.


signatur

PS5 och inget annat.

Skägg.
10 Chambers

Är det detta som menas med "hästkrafter" i motorfordon?


signatur
Medlem
Medlem

Åhhhhhhhhh, ge oss fler saker man kan göra!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Är det detta som menas med "hästkrafter" i motorfordon?

Chip chip och välkomna till hajk. Idag skall vi prata om hästar, o inte vilka hästar som helst utan flodhästar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Är det detta som menas med "hästkrafter" i motorfordon?

Äntligen kan jag vara med dom stora grabbarna i bilsnacket! 😂😂😂😉😉🥰


signatur

Niet.

Gnällkuk

En mer rimlig liknelse är väl mekanikern i GTA V? Gillar bilen på bilden, hade jag fått välja fritt (utan att veta hur det blir här) är Khyzyl Saleem en favorit. Han jobbar dock för Ghost.

https://www.artstation.com/khyzylsaleem


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

@trickeh2k

Där jag hämtar mina desktops😊. Han är grymt duktig! Vet att han har jobbat med de senare NFS spelen men han är ju klippt och skuren för en tjänst som vehicle artist i Cyberpunk världen. Sådana fordon är ju hans grej.

Gnällkuk

@Gregerory: lustigt att du nämner det, har haft hans futuristiska DeLorean som bakgrundsbild senaste åren Men ja, helt klart! Han är riktigt duktig!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Känns som att funktionen börjar vara en standardisering. I Zelda använde jag häst 1 timma, sen var det lönlöst att lägga tid på att hämta hästskrället.

Medlem

Witcher 3-reskin med andra ord.

Medlem
Skrivet av Seggallion:

Känns som att funktionen börjar vara en standardisering. I Zelda använde jag häst 1 timma, sen var det lönlöst att lägga tid på att hämta hästskrället.

I DLC så kan man leta reda på en grimma (eller om det var sadeln) som teleporterar hästen till dig.
Sjukt värt.

Ambassadör
Xbox

Fördelen med fordon är att man inte blir lika emotionellt fäst vid dem. Känslan när min fina häst som jag delat äventyr med i ett 80-tal timmar i Red Dead Redemption 2 blev överkörd av ett tåg var ingen höjdare.
Å andra sidan ger det ju ett band till spelet som man kanske inte kan få med en hög plåt.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Fördelen med fordon är att man inte blir lika emotionellt fäst vid dem. Känslan när min fina häst som jag delat äventyr med i ett 80-tal timmar i Red Dead Redemption 2 blev överkörd av ett tåg var ingen höjdare.
Å andra sidan ger det ju ett band till spelet som man kanske inte kan få med en hög plåt.

Jag tror inte du inser hur mycket vissa människor älskar sina bilar.

Medlem

Hoppas man kan radiostyra sitt fordon, typ för att distrahera ens fiender och sedan smyga förbi eller någonting i den stilen.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av kebbe:

Witcher 3-reskin med andra ord.

Finns värre saker.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Hoppas inte bilen spawnar på tak eller andra oåtkomliga ställen bara.


signatur

Ordo Ab Chao

Avstängd
Skrivet av Jaxalot:

Hoppas inte bilen spawnar på tak eller andra oåtkomliga ställen bara.

Den kommer ju och kör står det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Den kommer ju och kör står det.

Hehe, ja jo.

Men vi alla vet hur roach kommer och galloperar.


signatur

Ordo Ab Chao

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Bennii:

Jag tror inte du inser hur mycket vissa människor älskar sina bilar.

Haha nä förmodligen inte


signatur

Jump in.

Tråddemonen
Testpilot
Medlem

@Zimpan: Haha


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Är det detta som menas med "hästkrafter" i motorfordon?

Ba bom Busch🤣

1
Skriv svar