Ursnyggt Control-gameplay med RTX från E3

Robot
Ursnyggt Control-gameplay med RTX från E3

Ta ut dina aggressioner på kontorsmöbler och besatta medarbetare.

#Control, #RTX, #Remedy, #e3, #ray-tracing


Medlem

Det ser inte sådär överdrivet snyggt ut tycker jag, bortsett från mellansekvenserna. Det ser också väldigt monotont ut.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av lampis:

Det ser inte sådär överdrivet snyggt ut tycker jag, bortsett från mellansekvenserna. Det ser också väldigt monotont ut.

Håller med. Ju mer jag ser av detta spelet ju mindre intresserad blir jag. Känns mer som ett proof of concept än ett spel. "Skicka in dum AI och släng lådor på dem." Repeat forever.

Medlem

Inte överdrivet imponerad. Men Remedy ska verkligen få beröm för att de har kameran utzoomad från karaktären så att man faktiskt ser vad som händer. Till skillnad från de flesta spel idag där karaktären tar upp 1/3 av bildytan.

eld
Medlem

Som lightmaps fast utan alla dess nackdelar, riktigt coolt!

Medlem

Hoppas på att det blir bra. Sista spelet var Max Payne 2 jag spelade. Och lite Alan Wake såklart! Ska bli spännande, hoppas dom lyckas sätta stämningen, samt att det inte blir för monotont som nämns ovan, enligt klippet så ser det ut att finnas en risk. Men det beror på hur allt är uppbyggt, och när man får sina krafter osv. Ska bli spännande! Mycket nu! Cyberpunkt osv!


signatur

Niet.

Medlem

Jag vet inte vad jag ska tycka om detta spel. Rätt intetsägande vad gäller allt förutom repetitivt combat system.

Hype level: 2/5

Medlem

jag var ganska hypad inför det här, men efter det här klippet vet jag inte...

visst, spelet är baserat på telekinesis osv, men trodde väl att dom skulle vara lite mer kreativa i sitt utförande. att springa runt och suga åt sig prylar för att kasta på fiender känns ganska 2004.

Medlem

"Jiipppi, Sataaana."

lmao


signatur

Nämen!

Medlem

nice, synd att det inte släpps på steam förns ett år senare

1
Skriv svar