Några tankar om Final Fantasy VII Remake

Pansarknekt

Gillar striddsystemet i orginalet, tycker det är bäst i serien. Sen såg ju det nya skithäftigt ut och det gör inget det är annorlunda. Finns ingen mening att göra samma spel en gång till. Barretts longrange puffra va ju skitcool och såg ut som ett extra taktiskt verktyg. Jag kan iofs utan problem spela orginalet utan störa mig på åldern på spelet så jag kanske inte är helt objektiv här.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Kommer troligen hoppa nya FFVII. Och anledningen är att jag inte klarar att köpa i episoder. När jag köper fösta delen så blir det aldrig så att jag spelar nästa episod iaf. Måste vänta tills alla är ute och der är inget jag tänker vänta på. Utan ser jag den färdiga produkten om några år så kanske. Var en av dom som köpte den ofärdiga FFXV och aldrig körde klar det.

Gnällkuk
Skrivet av Alienshade:

Kommer troligen hoppa nya FFVII. Och anledningen är att jag inte klarar att köpa i episoder. När jag köper fösta delen så blir det aldrig så att jag spelar nästa episod iaf. Måste vänta tills alla är ute och der är inget jag tänker vänta på. Utan ser jag den färdiga produkten om några år så kanske. Var en av dom som köpte den ofärdiga FFXV och aldrig körde klar det.

Hur ska du spela alla episoderna på en gång om du inte tänker vänta på alla redan är släppta? Teach me senpai! Jag vill inte heller vänta!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

12
Skriv svar