Lira Cryteks Hunt: Showdown gratis under helgen

Robot
Lira Cryteks Hunt: Showdown gratis under helgen

Jaga monster och se till att vara den som kommer ut först med bytet.

#Crytek, #Hunt-showdown


Medlem

Escape from tarkov, är 10x bättre. Jag gav ett försök.
Men det var streasig och mindre kul att spels. Jaga monster och samtidigt vara bred på andra spelare. Idén skulle faktiskt vara kul om det var pve. Men, jag respekterar dom som diggar spelet. Men det var inget för mig. .


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Skribent
Skrivet av Blessus:

Escape from tarkov, är 10x bättre. Jag gav ett försök.
Men det var streasig och mindre kul att spels. Jaga monster och samtidigt vara bred på andra spelare. Idén skulle faktiskt vara kul om det var pve. Men, jag respekterar dom som diggar spelet. Men det var inget för mig. .

Huvudet på spiken. Ett PvE-läge bara måste implementeras innan de släpper spelet på riktigt.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Huvudet på spiken. Ett PvE-läge bara måste implementeras innan de släpper spelet på riktigt.

Då blir det intressant, väldigt.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Huvudet på spiken. Ett PvE-läge bara måste implementeras innan de släpper spelet på riktigt.

Spelet hette från början Hunt: Horrors of the Gilded Age och var ett 4-player Co-Op PvE-spel likt Left 4 Dead. Tyvärr så gick något snett under produktionen och spelet döptes och gjordes om till Hunt: Showdown och blev vad vi har idag.

Så med tanke på Cryteks pengaproblem och hur lång tid det har tagit att få ut vad vi ser idag, räkna inte med ett PvE-läge... någonsin.

Medlem

Har lagt ner rätt många timmar på Hunt, tycker det är riktigt kul men har man spelat lite snabbare spel innan så är det en rätt jobbig omställning då det går rätt långsamt.
Skulle vilja kunna sprängs byggnader bara. Lite segt när nån jävel campar tex längst upp i kyrktornet och är omöjlig att komma åt. Då vore det skönt att spränga ner skiten till grunden runt hen😋

Medlem

Fint, ett väldigt underskattat spel, trevligt om man gillar lite mer "high-stakes" pvp
Finns även Quick play för lite mer casual spelare

Medlem

Jag har väl ca 200 timmar i spelet och jag tycker det är fantastiskt PvPPvE i högform
Absolut det finns lite saker som behövs tweakas / läggas till tex 3 manna lag vore trevligt men jag tycker spelet är på rätt väg och jag hoppas Crytek kan hålla spelet levande under en lång tid med nya kartor.

1
Skriv svar