Politiskt? Uppfriskande? Wolfenstein: Youngblood-intervju med Jerk Gustafsson

Robot
Politiskt? Uppfriskande? Wolfenstein: Youngblood-intervju med Jerk Gustafsson

Calle träffar en av Machinegames grundare.

#e3, #machinegames, #wolfenstein-younblood


Medlem

De har mjölkat för mycket. De har släppt på tok för många Wolfenstein spel de senaste åren.

Folk verkar ju ha tröttnat rejält redan efter The Old Blood.

Medlem

Tycker de 2 huvudspelen har varit bra från MachineGames men det skulle vara spännande att ge studion fria händer på ett äventyr i 1a eller 3e person och se vad de kan snickra ihop för intressant. Nåt mäktigt i stil med klassikern från StarBreeze "Riddick: Escape From Butcher Bay". Många från den studion drog ju vidare till MachineGames som någon här på FZ lärde mig.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Deras huvud selling point har nu blivit "YOU CAN KILL NAZIS!" istället för någon bra story.
Sen är det extremt uttjatat nu tycker jag, kan vi också få se några andra hemska ideologier?

Communists from Mars!
Kanske är för mycket 50-tal för några men jag tycker det låter som en rolig idé

Och senaste Iron Sky filmen (Som var lite meh, men entertaining) hintade om precis det i slutet
Can't wait <3


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Avstängd

"Vi har ingen politisk agenda" men skämtar han, varför är han för rädd att säga som det är. Erkänn bara att ni hatar vita människor, varför hymla med det?

1
Skriv svar