Gears Tactics...? Du kan andas ut, Tactics är vid liv

Robot
Gears Tactics...? Du kan andas ut, Tactics är vid liv
Medlem

Kanske inte vad fansen frågade efter, men samtidigt känns det som det kan funka bra med Gears i XCOM-kostym.

Ambassadör
Xbox

Kan bli riktigt bra. XCOM-Gears låter som en grym combo.

Om vi inte får se något runt Gamescom så är det utannonserat ett X019-event i London i november, där kan det mycket väl dyka upp.


signatur

Jump in.

Medlem

Fantastiskt, älskar såna här typer av spel. Har man både detta och Empire of Sin att se fram emot är det någon som vet ifall det kommer till PC?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Rackaren:

Fantastiskt, älskar såna här typer av spel. Har man både detta och Empire of Sin att se fram emot är det något som vet ifall det kommer till PC?

Gears Tactics? Definitivt.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Kanske inte vad fansen frågade efter, men samtidigt känns det som det kan funka bra med Gears i XCOM-kostym.

Är kanske inte ett fanatiskt Gears fan men gillar serien en hel del, visste bara inte om att jag skulle fråga efter Xcom fast med Gears innan de visades. Blev lite orolig när de inte visade något under Xbox showen.
Riktigt kul för oss som gillar den typen av strategi. Gears Tactics, Phoenix Rising, Empire of Sin, Desperados III, och antagligen nytt Xcom på g snart. Framtiden är ljus för den genren.

Medlem

Fantastiskt. Nu fattas bara att 2 och 3 kommer på PC. 1 och 2 var fantastiska. 3 hann jag ej spela klart och har ej kvar min Xbox. 4an och 5an finns på PC, men vägrar spela det för än jag tagit mig an 3. Så jag hoppas på att hela GoW-serien kommer till PC.

1
Skriv svar