E3-tävling – Läskkungen av E3 2019 är korad!

Robot
E3-tävling – Läskkungen av E3 2019 är korad!

Gissade du rätt i vår tävling med HP by Omen?

#e3, #omen-by-hp


Medlem

Ah, jag var helt fel ute med min gissning på 14,6 sekunder! Grattis till vinnaren.

Medlem

Ojojoj, det här var trevilgt!

Oj min gissning var helt fel :/
Grattis till vinnaren

P.s snacka om att snubbla på mållinjen, ta emot publikens jubel i förtid o.s.v Ha ha


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Bra att juryn är stenhård på reglerna. Inget fusk Emil!

Medlem

Ahhh, jag gissade på 13 sekunder. Grattis!

Ambassadör
Xbox

Grattis @Superlim !


signatur

Jump in.

Relik 📜

Rättsskandal det här! Alla ölhäfvare vet att det får vara en liten slatt kvar på slutet. Gurra som KTH-student borde ändå har koll!

(Grattis då, Calle!)


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Haha jag som gissade rätt, shieeet!
(Känner mig som en vinnare iallafall!)

Medlem

Grattis!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Fragtjuv

12 sekunder, det var bra. Insåg hur korkad jag var som gissade på 39 sekunder men jag tror jag såg framför mig att ni skulle dricka en större flaska. Grattis i alla fall.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Jag som gissade på 12.3 sekunder. Snacka om att falla på målsnöret 😆


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Tycker Emil vann då slatten hade slunkit med god marginal mot Calle TROTS att Calle tvärräknade och då hann (tjuv?)starta tidigare.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar