Romero pratar spritstrategi med Calle

Robot
Romero pratar spritstrategi med Calle

Empire of Sin – gangsterstrategi i 1920-talets Chicago.

#e3, #empire-of-sin, #paradox, #romero


Tråddemonen
Testpilot

Calles våta dröm gick i uppfyllelse! Kul att se! Ni båda är lika som bär för övrigt, är bara längden på håret som skiljer er emellan.

Moderator | Testpilot

Man hör lite på Calle att han är nervös och sluddrar med något ord Det är så himla lugnt och coolt dock! Precis så jag kände när jag fick träffa Calle själv för första gången.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Roligt för Calle!
Spelet ser intressant ut också

Medlem

Är det Saloon som ni tänker på?

Hur som helst är spelet halvintressant. Väntar på en recension innan jag bestämmer mig dock.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Dags att låta håret växa långt Calle

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

Lönnkrog kanske? Also, sjukt kul för Calle!


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

En av spelen jag tyckte såg mest intressant ut under E3 var faktiskt Empire of Sin. Håller tummarna för att det blir lyckat

Är det bara jag eller är det inte så att utvecklarna trycker ut en jävla massa storspel (eller försök till storspel) under det sista året av denna konsolgeneration? Kan det vara för att de nu är på max förmåga när det gäller att använda konsolernas kapacitet och arkitektur?

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Är det bara jag eller är det inte så att utvecklarna trycker ut en jävla massa storspel (eller försök till storspel) under det sista året av denna konsolgeneration? Kan det vara för att de nu är på max förmåga när det gäller att använda konsolernas kapacitet och arkitektur?

Ett trick är att släppa spelen precis innan nästa generation kommer ut, för att sedan kunna sälja samma spel igen till den nyaste generationen fast med bättre grafik. Tyvärr går ju folk på det...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av conthox:

Ett trick är att släppa spelen precis innan nästa generation kommer ut, för att sedan kunna sälja samma spel igen till den nyaste generationen fast med bättre grafik. Tyvärr går ju folk på det...

Ah just det, som Last of Us, GTA V etc. Sen kan man ju göra collection-remasters, typ Uncharted och Tomb Raider. Tänk om Rockstar skulle göra en GTA collection, från GTA III till GTA V, lite väl maffigt kanske.

Medlem

Mäktigt att få träffa John!

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Man hör lite på Calle att han är nervös och sluddrar med något ord Det är så himla lugnt och coolt dock! Precis så jag kände när jag fick träffa Calle själv för första gången.

Haha ja, det är nog lätt att bli lite starstrucked i såna lägen! 🤩🤩🤩

Ambassadör
Xbox

Kul för Calle! hehe


signatur

Jump in.

Skrivet av conthox:

Ett trick är att släppa spelen precis innan nästa generation kommer ut, för att sedan kunna sälja samma spel igen till den nyaste generationen fast med bättre grafik. Tyvärr går ju folk på det...

Fast frågan hur det blir med remasters nästa konsolgeneration då bägge konsoler kommer vara bakåtkompatibla.

Det är ju främst PS4:an som haft en massa remasters pga att den inte är bakåtkompatibel med PS3-spel. Xbox one har väl inte haft mycket remasters då den är bakåtkompatibel med många av 360-spelen.

Testpilot

Man blir glad av att se Calle så glad/star-struck då han får träffa idolen.

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Fast frågan hur det blir med remasters nästa konsolgeneration då bägge konsoler kommer vara bakåtkompatibla.

Det är ju främst PS4:an som haft en massa remasters pga att den inte är bakåtkompatibel med PS3-spel. Xbox one har väl inte haft mycket remasters då den är bakåtkompatibel med många av 360-spelen.

Remasters kommer antagligen för den senaste generationen (i alla fall). Det är ju den som har flest pixelskyffelhästkrafter och dessutom den som de kan ta ut bäst pris för.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av uberpwnage2.0:

Man hör lite på Calle att han är nervös och sluddrar med något ord Det är så himla lugnt och coolt dock! Precis så jag kände när jag fick träffa Calle själv för första gången.

Var sjukt nervös! Fortfarande sprallig.


signatur
Medlem
Skrivet av Zimpan:

Calles våta dröm gick i uppfyllelse! Kul att se! Ni båda är lika som bär för övrigt, är bara längden på håret som skiljer er emellan.

Kan inte någon photoshoppa in Romeros hår på Calle så ser vi bättre hur lika dom är?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Sjukt nice! Kul att du fick träffa Han!

Medlem

"Puben" kallas speakeasy, ordet som inte riktigt ville rulla av tungan


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Redaktör
Skrivet av conthox:

Kan inte någon photoshoppa in Romeros hår på Calle så ser vi bättre hur lika dom är?

Calle har gjort en. Står på hans spiselkrans.


signatur
Tråddemonen
Testpilot
Inaktiv

Förstår ju om han var lite nervös även om det knappt syntes. Mäktigt som fan att få träffa Carl Johansson-Sundelius!

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_119148:

Förstår ju om han var lite nervös även om det knappt syntes. Mäktigt som fan att få träffa Carl Johansson-Sundelius!

I know right? Kan ju inte bli bättre.

Svårt att klå en kväll med läsk för vuxna med både Gurra och Tomas dock. Bara Bennet som är kvar nu.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar