Valve visar upp nya Steam-bibblan, och den öppna betan är nära

Robot
Valve visar upp nya Steam-bibblan, och den öppna betan är nära

Vi välkomnar Steam-biblioteket till 2019.

#steam, #valve


Medlem

De behöver släppa en Steam Lite eller nåt. Koda om hela skiten från scratch. Och skaffa en vettig UX-designer. Själv använder jag kanske 2% av alla features. Resten är bara onödigt bloat.

Medlem

Tacka Gud för att Epic Game Store finns. Steam har gjort sitt!


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Detta ser mycket bra ut! Ser fram emot att själv prova det.

Medlem

Jag har aldrig haft problem med nuvarande bibliotek. Välj spel, tryck play. Och thumbnails finns ju redan?

Medlem

För mycket trams.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag skulle hellre se en uppdatering av butiken, är inte alls speciellt förtjust i filteruppsättning idag. Att försöka hitta nya intressanta spel den vägen är alldeles för begränsat.

Medlem

Epic Store vs Steam.


signatur

Nämen!

Medlem

Jag ogillar förändringar


signatur

Meep!

Medlem

När ska man kunna logga in med sin nuvarande epost istället för den man hade när man skaffade steam?

Sjukt dåligt av Valve måste jag säga.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Tacka Gud för att Epic Game Store finns. Steam har gjort sitt!

Hahahaha... oj, vänta. du va seriös....

Avstängd
Skrivet av StenmanJones:

När ska man kunna logga in med sin nuvarande epost istället för den man hade när man skaffade steam?

Sjukt dåligt av Valve måste jag säga.

Jag loggar in med användarnamn.

Medlem

Usch, fy fan!
Mer onödigt skräp på skärmen får man leta efter... Trodde inte det kunde bli sämre, hade uppenbarligen fel.

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

De behöver släppa en Steam Lite eller nåt. Koda om hela skiten från scratch. Och skaffa en vettig UX-designer. Själv använder jag kanske 2% av alla features. Resten är bara onödigt bloat.

UX? Det är det dom absolut inte behöver skaffa... UIn var bättre innan någon kom på UX.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Får hoppas på att dom behåller gamla som ett skin alternativ
I don't like chance, är liksom inge fel med nuvarande


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Får hoppas på att dom behåller gamla som ett skin alternativ
I don't like chance, är liksom inge fel med nuvarande

chanGe... annars gillar du inte chans


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är säker på att många här vill ha tillbaka den gröna klienten😄
För övrigt Så var den där videon hemsk eftersom det han snackade om inte ens var i sync med videon sjukt irriterande

Medlem
Skrivet av NiceAsBice:

Jag loggar in med användarnamn.

Vi som gick med i STEAM när det var nytt fick inte välja användarnamn utan det blev epost-adressen.
Du kan inte ändra ditt användarnamn heller.

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1558-qyax...

Medlem
Skrivet av Hipshot:

UX? Det är det dom absolut inte behöver skaffa... UIn var bättre innan någon kom på UX.

Ja det är ju helt sjukt att UIn ska behöva ha en bra användarupplevelse!

Inaktiv

Det enda som är konstant är att folk kommer gnälla varje gång [valfri platform/sida] förändras sen har alla glömt hur det brukade se ut efter en vecka.

Det jag vill ha sagt är att vi som alltid kommer lära oss förändringarna snabbt sen är det inte mer med den saken.

Medlem

ge mig lite nytt alltid välkomnande för mig

Medlem

Verkar helt okej

Medlem
Skrivet av Pettor:

Ja det är ju helt sjukt att UIn ska behöva ha en bra användarupplevelse!

För 25 år sedan så kunde man prata om detta. Nu kan begrava mig själv i NYA program och NYA system som borde vara designade bra eller lätta att förstå och använda men som inte passar med nästa program bakom eller ens i sig själv. När man sparkade ut windows-classis som standard så öppnade man dörren till charlataner, macanvändare och UI-designers med en tveksam agenda (UX desingers).

(Spel är en annan sak, där har det nog blivit bättre eller whatever.)


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Detta är lite utav en ickefråga för mig, ogillar launchers generellt. Saknar gamla goda tiden lite.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

UX? Det är det dom absolut inte behöver skaffa... UIn var bättre innan någon kom på UX.

... Ok? En UI-designer då. Poängen är att appen ser ut som Windows 95

1
Skriv svar