Se 20 minuter gameplay från Bloodlines 2

Robot
Se 20 minuter gameplay från Bloodlines 2

Hela E3-visningen på ett blodigt bräde.

#20-min, #Bloodlines-2, #e3-2019, #gameplay


Medlem

Fick inget ljud från klippet, men finns ett här https://www.youtube.com/watch?v=_oYJAnhvgNk&t=553s


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Fick inte heller ljud men spelet ser ut att kunna bli något!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Ser fram emot att spela spelet. Synd bara att den som fick styra kontrollen under denna gameplay video inte gör spelet någon rättvisa tyvärr. Jättejobbigt att titta på.

Medlem

Som ett stort fan av första är jag riktigt hypad på detta. Det känns som att de är på väg i helt rätt riktning hittills iaf!

Frilansare
Skrivet av Managor:

Fick inget ljud från klippet, men finns ett här https://www.youtube.com/watch?v=_oYJAnhvgNk&t=553s

Skrivet av Blazter:

Fick inte heller ljud men spelet ser ut att kunna bli något!

Tack, fixat! Satt och jobbade med ljudet av...

Medlem
Skrivet av brandefors:

Ser fram emot att spela spelet. Synd bara att den som fick styra kontrollen under denna gameplay video inte gör spelet någon rättvisa tyvärr. Jättejobbigt att titta på.

Ska tydligen vara en anställd som var lite trött


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

lovande, om de anställda spelar såpass dåligt

Medlem

Vet inte vad jag tycker om att animationer zoomar ut till tredjeperson då och då, dödar ju inlevelsen helt. Utöver det ser det ut att ha potiential att leva upp till sitt namn, taggad!

Medlem

Aldrig spelat originalet men detta såg ju riktigt mysigt ut. Har däremot kört ett vampyrspel där man spelade som flera karaktärer i en "topdown-nivå-ish", kommer inte ihåg vad det hette dock.

Avstängd
Skrivet av heady89:

Aldrig spelat originalet men detta såg ju riktigt mysigt ut. Har däremot kört ett vampyrspel där man spelade som flera karaktärer i en "topdown-nivå-ish", kommer inte ihåg vad det hette dock.

Vampire The Masquerade Bloodlines

Medlem

Brunetten med den extremt långa halsen var ju verkligen dömd på förhand i en värld med vampyrer.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Nej, Vampire the Masquerade: Redemption var nog det @heady89 spelade. Där spelar man med en grupp, top down-perspektiv. Det spelet utspelar sig från medeltid när protagonisten blir vampyr fram till idag.

Vampire the Masquerade: Bloodlines var ett stycke opolerat, men helt fantastiskt, rollspel i FPS-vy.

Medlem

Jag kanske har blivit för kräsen...men jag tyckte det såg ut sådär. Vet inte om det var människan som styrde men det såg mest ut som apkramar när han slogs. Lite brunt och de har väldigt hela och rena kläder i slummen. Första intrycket är inte vad jag hoppades på. På plussidan ligger nog dialogvalen och att det är ballt att vara vampyr. Hoppas att storyn är bra.

eld
Medlem
Skrivet av Renfis:

Vampire the Masquerade: Bloodlines var ett stycke opolerat, men helt fantastiskt, rollspel i FPS-vy.

Bloodlines utveckling och användningen av source-motorn påminner lite om hur anthem blev till under frostbite, en motor som hade sina bra features men var långt från flexibel, inte riktigt var redo och endast valve som källa för dokumentation.

Spelhistoriskt sett så är ju bloodlines extra intressant, projektet sänkte troika så mycket att de förlorade chansen att göra fallout 3. som istället gick vidare till Bethesda.

Hade Bloodlines varit en succé från början och inte senare så hade troika antagligen haft chansen att göra fallout 3, och bethesda hade sett annorlunda ut. Skyrim hade antagligen inte kommit ut när de gjorde eller varit spelet som det är idag eftersom ett fallout 3 aldrig hade utvecklats mellan oblivion och skyrim.

Medlem
Skrivet av eld:

Bloodlines utveckling och användningen av source-motorn påminner lite om hur anthem blev till under frostbite, en motor som hade sina bra features men var långt från flexibel, inte riktigt var redo och endast valve som källa för dokumentation.

Spelhistoriskt sett så är ju bloodlines extra intressant, projektet sänkte troika så mycket att de förlorade chansen att göra fallout 3. som istället gick vidare till Bethesda.

Hade Bloodlines varit en succé från början och inte senare så hade troika antagligen haft chansen att göra fallout 3, och bethesda hade sett annorlunda ut. Skyrim hade antagligen inte kommit ut när de gjorde eller varit spelet som det är idag eftersom ett fallout 3 aldrig hade utvecklats mellan oblivion och skyrim.

https://thumbs.gfycat.com/VelvetyForkedFerret-size_restricted...

Intressant resonemang, inte tänkt på det så, tackar för det!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Inget som blåste en av stolen direkt men kan säkert bli bra.

Medlem

Ser trasigt ut, blir till och vänta ett halvår eller så efter relase. Men bara att hålla tummarna att det kanske blir bra.

Medlem

Inte direkt imponerande.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kändes ju ganska stelt.

Medlem

Tycker det är skandal hur IGN fortfarande har folk som inte vet hur man spelar spel hos sig. Borde inte det vara ett måste om ens jobb är att bla spela spel?! Dem skämmer inte bara ut sig själva utan det är nästan en förolämpning mot de som skapat spelet för ens intryck blir så jävla mycket sämre och man blir ju mest irriterad av att se hur värdelöst de spelar.
Det var exakt samma när de visade upp Metro Exodus...

Skribent

Att skippa tredjepersonsanimationerna vid attacker skulle nog hjälpa detta spel en hel del. Men det är lätt att vara kritiskt när man sitter och tittar snarare än när man spelar.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Jag kunde inte fortsätta titta... Personen som spelar är ju heeelt lost med kontrollen. De kunde gjort personens jobb lättare med att köra på en PC istället...

Annars verkar spelet intressant och jag ser framemot att få spela det! Cyberpunk och det här är topp på min lista

Medlem

Ser ut som skräp! lol

Medlem

Ser lite shity ut.
Kände mig väldigt förlåtande i början mot den dåliga läppsynken, styltiga rörelserna och den töntiga dansen, då man ändå gillade ettan. Men vilka stiffa strider och det där helt obegripliga capoeira/parkour rörelsen i 3:e person i närstrid. Vad var det ens 🙈

Medlem

Ouch, det där såg apkass ut... Synd.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Behöver en rejäl polering innan det släpps men release är ju inte satt förrän 2020 så det hinns nog med.
Tycker de som anser att de är skit bör tänka på att de är ett första "beta/alpha - test".

Själv har jag än så länge inte tappat hoppet.

Medlem

Den som spelade spelet med handkontroll gjorde ju att spelet såg 50% sämre ut också.
Sen stör jag mig på FoV också, känns lite låg.

Medlem
Skrivet av fujim:

Behöver en rejäl polering innan det släpps men release är ju inte satt förrän 2020 så det hinns nog med.
Tycker de som anser att de är skit bör tänka på att de är ett första "beta/alpha - test".

Själv har jag än så länge inte tappat hoppet.

Vist mycket kan hända. Men varför ens visa upp något så shity som också ger ett så uselt första intryck?

1
Skriv svar