Hands-on – Ghost Recon Breakpoint bjuder på taktisk drönarjakt

Robot
Hands-on – Ghost Recon Breakpoint bjuder på taktisk drönarjakt

Slåss mot avfällingar på Auroa.

#e3, #ghost-recon-breakpoint


Fragtjuv

Jag tror att det här kan bli riktigt roligt att lira. Skönt att få se lite gameplay från FZ!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Bra med gameplay tummen upp FZ.
Men jag har svårt att titta på andra spelar blir frustrerad hur dom rör sig som en headless chicken ibland lol Så blev bara några minuter.

Medlem

En fråga: hur var det nu med dom där AI-kompisarna? Om man vill köra själv, har man ett gäng AIs med eller kan man välja bort dom?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det fanns inte klasser i wildlands förutom i pvp läget.

Medlem
Skrivet av conthox:

En fråga: hur var det nu med dom där AI-kompisarna? Om man vill köra själv, har man ett gäng AIs med eller kan man välja bort dom?

De utannonserade på E3 att AI-teammates kommer i en gratis uppdatering efter launch.

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

De utannonserade på E3 att AI-teammates kommer i en gratis uppdatering efter launch.

Betyder det att man spelar själv utan AI tills dess, eller att man inte kan köra solo och det bara finns Co-op? Och sedan då, kan man välja bort dom när dom väl läggs till eller blir dom ett fast inslag som i Wildlands idag?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Videon inte tillgänglig


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av conthox:

Betyder det att man spelar själv utan AI tills dess, eller att man inte kan köra solo och det bara finns Co-op? Och sedan då, kan man välja bort dom när dom väl läggs till eller blir dom ett fast inslag som i Wildlands idag?

Det betyder att du spelar själv till de läggs till. Mer än så vet jag ej. Vad jag vet kan du välja bort dem i Wildlands dock.

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Det betyder att du spelar själv till de läggs till. Mer än så vet jag ej. Vad jag vet kan du välja bort dem i Wildlands dock.

Tack för svar


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Relik 📜

Kuriosa om många gameplay-klipp från mässor och liknande. Blir ofta att man står still, gör konstiga saker eller grejar runt i allmänhet vilket kan se underligt ut. Svaret är i många fall att det står en utvecklare/coach brevid och berättar hur system fungerar, vilka kontroller som gäller och liknande. Då blir det att man stannar upp och lyssnar, eller provar vad som nu förklaras.

Ibland är även utvecklarna med och spelar, som här för Breakpoint. I vårt team med fyra var "ledaren" från Ubisoft, samt att vi hade ytterligare en coach - båda två via headset. Snacket som blir spelas in på egna ljudspår, men tror det skulle vara rätt distraherande för de som bara vill se gameplay.

Kanske ska ta och lägga upp ett sådant klipp separat, komplett med alla ljudspår!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Fick ni reda något om storleken på "ön", är den större eller mindre än Wildlands Bolivia?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar