"Secret of Mana 2" släpps till sist i väst – redan ikväll!

Robot
"Secret of Mana 2" släpps till sist i väst – redan ikväll!

Och får fullfjädrad remake i början av 2020.

#e3, #nintendo


Inaktiv

Underbart! Mycket trevliga nyheter från Nintendo!

Moderator | Testpilot

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Det var då sannerligen på tiden Seiken Densetsu 3 är ett av de bästa JRPG-spelen någonsin. Får denna versionen också 3-player co-op?

Medlem

Seiken Densetsu 3 är ett fantastiskt spel. Hade det inte varit för Neill Corlett och emulering hade man ju förmodligen aldrig upplevt det förrän nu. Har redan köpt Collection of Mana på Switchen, funkar ypperligt. Remaken ser jag också fram emot, men jag hoppas att den putsas lite mer än remaken av Secret of Mana 1.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

En av höjdpunkterna från Nintendos E3-presentation. Skönt också att man får originalet av Secret of Mana istället för remaken som släpptes för något år sedan.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Skämtade här om dagen med kompisarna som har fått remakes till sina favorit spel att dom kunde fan vara nöjda och jag också ville ha något, precis detta för att vara exakt. Inte fan trodde jag det skulle hända, och inte i den uppvisade kvalitén.

Kan bli första gången i mitt liv jag köper någon slags super duper mega edition för 2000 spänn, om det nu kommer någon sådan.

Good times.

Medlem

Herre jösses, Seiken Densetsu 3... Vilka minnen <3 spelade det co-op med en av mina vänner som inte längre finns i livet. Han var alltid "Riddaren" och jag var "Varulven"

1
Skriv svar