Snabbversionen – allt från Ubisofts E3-konferens

Robot
Snabbversionen – allt från Ubisofts E3-konferens

Watch Dogs Legion, Uplay+, Gods & Monsters, med mera.

#e3, #ubisoft


Medlem

Hoppades på två saker under E3, cyberpunk och splinter cell. Synd att bara det ena infriades.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Självklart inget Splinter Cell, vilket krossar mitt sneaky hjärta.
Watch Dogs ser ut att kunna bli riktigt bra dock!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Satt hela microsoft konferansen och skrek "FABLE" vid varje World Premiere jingle

Medlem

Det som störde mig mest i Twitch chatten var att man kritiserade coola tjejen med härlig rosa hårfärg! Blev riktigt arg på dessa skit ungar! Hon gjorde det riktigt bra. Inget fel på henne, en normal tjej, söt också. Men blir arg när folk värderar folks utseende och former! och inte personens karaktär och drag å skills!

Watch dog legion gjorde mig mållös. Tänkte inte en 3:a men denna var riktigt bra, ska bli intressant å se den i praktiken.
Tråkigt att inte en ny splinter cell blev annonserad, och ingen bones och skulls såg inte ubsoft show. Ville gärna se bones and skulls gameplay.
Kul med pve kampanj för for honor och rainbow six
Å D2 film.

Det var ok show. Sluta dock väldig konstigt.

Men hjödpunkten var watch dog förvånande över det trodde inte det.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Tråddemonen
Testpilot

@Blessus: Det är ju samhället i ett nötskal, alla snackar skit bakom ryggen på varandra. Därför jag bor på landet, så jag kommer bort från alla människor.

Medlem
Skrivet av Zimpan:

@Blessus: Det är ju samhället i ett nötskal, alla snackar skit bakom ryggen på varandra. Därför jag bor på landet, så jag kommer bort från alla människor.

Jo fast detta var på nätet och inte på land eller stor stad


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

1
Skriv svar