London calling! Ubisoft visar upp Watch Dogs Legion

Robot
London calling! Ubisoft visar upp Watch Dogs Legion

Släpps i mars nästa år, och du kan spela som "alla".

#e3, #ubisoft, #watch-dogs-legion


Medlem

Ubisoft: Vi gör inte politiska spel
WD Legion: Post Brexit London, landet har gått åt helvete!
Ubisoft: Men kom ihåg, vi gör inte politiska spel

*Kopierat från annan tråd till mer relevant*


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Farmor stal showen

Medlem

Tyckte första Watch_Dogs var ganska beigt och tvåan har jag inte spelat, men det här ser fräsigt ut.

Medlem

Det här såg riktigt intressant ut.

Medlem

Wow, såg mäktigt ut. Bra att det fanns skjutvapen att använda och inte att ryktet stämde att det inte skulle vara några. Tyvärr, som vanligt med UBIsoft, såg bilkörningen kass ut. Precis som Watch Dogs 2. Skrämmande att de aldrig lär sig. Men det blir ett givet köp. Helst till Steam men tror inte det släpps dit. Endast Uplay och kanske EPiC. Blir köp på Uplay isf.

:::: EDiT :::: Watch Dogs Legin blir EPiC exclusive. Ligger uppe på deras front nu. Ingen Steam sida.

______________________________________________________
De lägger till AI teammates till Ghost Recon BreakPoint "post launch" sa de precis i sändningen. Kanon besked för single player fans.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Det här såg riktigt intressant ut.

Chockerande att folk kan bli intresserade av ett spel när dom faktiskt visar upp det riktigt
Har själv inte varit något stort fan av Watch Dogs men kommer kanske testa detta


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Chockerande att folk kan bli intresserade av ett spel när dom faktiskt visar upp det riktigt
Har själv inte varit något stort fan av Watch Dogs men kommer kanske testa detta

Hmm, hur menar du?, håller med om att det såg bra ut, speciellt i "konkurensen" från pc gaming show, som var ett totalt fiasko, kommer spela detta. Spelade även wd 1+2 tvåan var mycket bättre än ettan, så förhoppningsvis är detta mycket bättre än tvåan


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Hmm, hur menar du?, håller med om att det såg bra ut, speciellt i "konkurensen" från pc gaming show, som var ett totalt fiasko, kommer spela detta. Spelade även wd 1+2 tvåan var mycket bättre än ettan, så förhoppningsvis är detta mycket bättre än tvåan

Dom gick faktiskt in och visade något, istället för en flashig trailer eller gamplay på några sekunder.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Såg ballt ut. Kanske måste prova

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Dom gick faktiskt in och visade något, istället för en flashig trailer eller gamplay på några sekunder.

Ah ok trodde du var ironisk, tillhör den årgången då ironi var en grej Håller med om att det såg bra ut och man blev sugen. Topp 3 hitills faktiskt.
Kanske säger mer om e3 i år än min excellenta smak.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Tyckte det såg riktigt tråkigt ut under den första karaktären och som CARTMAN sa så ser bilfysiken katastrofal ut i det här spelet också. Men efter delen med tanten och tjejen med John Wick avrättningarna blev jag riktigt pepp


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av alias:

Ah ok trodde du var ironisk, tillhör den årgången då ironi var en grej Håller med om att det såg bra ut och man blev sugen.

Jag är själv förvånad att jag blev intresserad av något ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Tyckte det såg riktigt tråkigt ut under den första karaktären och som CARTMAN sa så ser bilfysiken katastrofal ut i det här spelet också. Men efter delen med tanten och tjejen med John Wick avrättningarna blev jag riktigt pepp

Fordonsfysiken kan omöjligt vara sämre än i föregående spel Omöjligt säger jag!
Apropå ingenting "omöjligt" vilket jäkla fult ord, inte? Ett av de fulaste orden i Svenska språket ändå så byter vi ut eller försvenskar engelska hej vilt? "OMÖJLIGT" är ni fria att byta ut och förbättra, alla hatar ordet men ingen kan hitta något bättre..behöver inte vara engelska, skulle hellre säga "omöjligt" på nordkoreanska då det bara inte kan låta lika vidrigt som när man uttalar det på Svenska, vilket språk du än tänker på, ge mig ett substitut.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Initialt såg det faktiskt riktigt ruttet ut, konstigt gameplay och värdelös bilkörning precis som i tidigare Watch Dogs. De avslutade dock ganska starkt och är nyfiken på mer.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av alias:

Fordonsfysiken kan omöjligt vara sämre än i föregående spel Omöjligt säger jag!

Sen kör dom på fel sida, i London


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av alias:

Fordonsfysiken kan omöjligt vara sämre än i föregående spel Omöjligt säger jag!

Du ska inte jämnföra med tex GTA IV från 2008, eller Mafia 1 från 2002, det är inte inte rättvist xD

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Du ska inte jämnföra med tex GTA IV från 2008, eller Mafia 1 från 2002, det är inte inte rättvist xD

LOL tanken slog mig faktiskt, men jag jämför bara med senaste watch dogs, kom ut 2016 tror jag. Fordonsfysiken var så mycket bättre än i ettan men fortfarande så sög den, kan jämföra den med när man styrde ett spjut i slow motion i fc primal, med andra ord awkward..
De kan inte göra det igen, vore mycket förvånad om det vore så.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Tant-hackers unite.

Inga rymdstrider den här gången heller. Det går bara utför!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

ja vad fasiken, rymdstrider ovanför London! Varför inte? Går alltid att klämma in.
Kan tänka mig flera scenarion bara här snabbt som skulle motivera både rymdskepp, aliens, eller bara yttre påverkan såsom stora stenar.

Att inga kör med elektonik break-down då vi vet att det kommer att ske bara inte när. Något som vi alla blundar för då vi vet vilken katastrof det kommer att bli. Allt hänger på vår vän solen. Sen är det pretty much kört för denna civilasition.


signatur

7900XTX
7800X3D

FM-guru
F.d. Sisyr

Gillade varken ettan eller tvåan, men jag skulle ljuga om jag påstod att detta inte såg lite spännande ut. Hoppas de får till det.

Medlem
Skrivet av alias:

Fordonsfysiken kan omöjligt vara sämre än i föregående spel Omöjligt säger jag!
Apropå ingenting "omöjligt" vilket jäkla fult ord, inte? Ett av de fulaste orden i Svenska språket ändå så byter vi ut eller försvenskar engelska hej vilt? "OMÖJLIGT" är ni fria att byta ut och förbättra, alla hatar ordet men ingen kan hitta något bättre..behöver inte vara engelska, skulle hellre säga "omöjligt" på nordkoreanska då det bara inte kan låta lika vidrigt som när man uttalar det på Svenska, vilket språk du än tänker på, ge mig ett substitut.

Kanske redan finns men kör en försvenskning av impossible till imposibelt eller nåt 😋


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Jag har inte varit intresserad alls av de två första men detta ser faktiskt lite lockande ut.

Testpilot

Trevlig omvandling av hur man spelar. Bygga sitt eget team XCOM style med permadeath av sina operatives.

Gillar detta starkt!

Testpilot
Skrivet av Sapiens:

Du ska inte jämnföra med tex GTA IV från 2008, eller Mafia 1 från 2002, det är inte inte rättvist xD

Oh herregud! får traumatiska minnen av Mafia 1 där man måste på tid klara av ett visst antal varv på en racingbana med den fordonsfysiken. Jag vill minnas att jag slet mitt hår och tillslut funderade på att fuska för att klara det momentet. (men klarade det tillslut)
Resten av spelet däremot var riktigt kul och det var roligt att köra fordonen.

GTA IV det hade rutten fordonsfysik för den typen av spel. Visst det var coolt men i praktiken blev man galen. Jag minns jag inte orkade med skiten och tog taxi-turer till uppdragen i många fall. Skönt att de rätade upp det hela i 5an.

Watch Dogs fysik var ganska yxig i 1a spelet men de gjorde den bättre i 2an.

Medlem

Gå ur i skit EU, usch. Så är denna spel för brexit eller emot ?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av alias:

Apropå ingenting "omöjligt" vilket jäkla fult ord, inte? Ett av de fulaste orden i Svenska språket ändå så byter vi ut eller försvenskar engelska hej vilt? "OMÖJLIGT" är ni fria att byta ut och förbättra, alla hatar ordet men ingen kan hitta något bättre..behöver inte vara engelska, skulle hellre säga "omöjligt" på nordkoreanska då det bara inte kan låta lika vidrigt som när man uttalar det på Svenska, vilket språk du än tänker på, ge mig ett substitut.

https://www.indifferentlanguages.com/words/impossible

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Oh herregud! får traumatiska minnen av Mafia 1 där man måste på tid klara av ett visst antal varv på en racingbana med den fordonsfysiken. Jag vill minnas att jag slet mitt hår och tillslut funderade på att fuska för att klara det momentet. (men klarade det tillslut)
Resten av spelet däremot var riktigt kul och det var roligt att köra fordonen.

GTA IV det hade rutten fordonsfysik för den typen av spel. Visst det var coolt men i praktiken blev man galen. Jag minns jag inte orkade med skiten och tog taxi-turer till uppdragen i många fall. Skönt att de rätade upp det hela i 5an.

Watch Dogs fysik var ganska yxig i 1a spelet men de gjorde den bättre i 2an.

Haha åh nej nu minns jag också det där racet i Mafia, jo fan vad frusterande just den biten var på ett annars grymt spel.

GTA IV tycker jag de lyckades bra. Visst att det tog ett tag att vänja sig men efter det spelet kändes 3:an och Vice City bilkörning rätt plastig och trist. 5:an har väl liknande som 4:ans bilfysik. Tror folk bara hunnit vänja sig + fler kunde lira GTA V i 60fps eller mer, vilket gör rejäl skillnad i känsla.

Medlem
Skrivet av Blessus:

Gå ur i skit EU, usch. Så är denna spel för brexit eller emot ?

Det är fiktion

12
Skriv svar