Du ska "sitta som på nålar" – teaser från Rainbow Six Quarantine

Robot
Du ska "sitta som på nålar" – teaser från Rainbow Six Quarantine

Taktiskt fps för tre co-op-spelare.

#e3, #quarantine, #rainbow-six, #ubisoft


Medlem

Nån som vet om det går att lira själv (som jag alltid frågar, hehe). Eller är det endast co-op för 3 homosapiens.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv

Underbart! Alldeles för få co-op spel på marknaden. Detta spel är intressant enbart på grund 3-player co-op, vill veta mer.

Medlem

Ela ifrån Siege som hjälpte där. Hoppas detta inte är en helt ny titel och istället bundet till Siege, vad fasiken har det där med Rainbow Six och Tom Clancy att göra..

Nää lite besviket att se detta med Rainbow titeln.

Medlem
Skrivet av notice:

Ela ifrån Siege som hjälpte där. Hoppas detta inte är en helt ny titel och istället bundet till Siege, vad fasiken har det där med Rainbow Six och Tom Clancy att göra..

Nää lite besviket att se detta med Rainbow titeln.

Ja, jag fattar fan inte vad Fransoserna gör med Tom's licens. Han skulle vända sig i graven om han fick nys på denna behandling.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ser bra ut men Ready or Not verkar mycket mer lovande

Så ett zombie survival co-op eller något liknade verkar det som. Kan vara kul men jag fattar inte vad man gör med namnet Rainbow six och Tom clancy.

Snart blir det väl Splinter cell med zombies.

Medlem

Så typ ett F.E.A.R?

Medlem

Ett nytt swat är vad vi behöver. Hoppas detta levererar.


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Ubisoft släppte ett gratis DLC till Siege förra året där man spelade ett 3-manna co-op spel så kan tänka mig att det var ett test för att se hur det gick.

Då var man 3 spelare och fick välja mellan några utvalda operatörer (som dom kallas för i siege). Uppdragen gick mest ut på att man ska till punk A, aktivera något och sen försvara området. Gå sen till Punk B upprepa sen gå i mål vid punk C.

Skulle mest jämföra det med L4D fast med unika karaktärer med områden där man bygger upp ett försvar (sätta upp plankor, metall väggar och fällor).

Har man spelat det här DLC:ett tror jag man har fått ett hum om vad det här spelet kommer bli men förmodligen mer utarbetat med lite roligare och varierande uppdrag. Det dom släppte var trots allt gratis så man kan inte helt jämföra det med vad vi nu kommer få.

Medlem

Meh, gör ip'n en tjänst och gör ett rainbow som back in the days. Låt mig planera uppdrag ini minsta detalj, utföra flawless.

Fattar inte ens varför dom kallar det rainbow six.

1
Skriv svar