Dota Auto Chess-moddarna gör ny version, Epic-exklusiv

Robot
Dota Auto Chess-moddarna gör ny version, Epic-exklusiv

Samtidigt som Valve gör sin egen variant.

#dota-auto-chess, #e3, #pc-gaming-show


Medlem

China Numba One


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Tur jag inte suttit mig in i spelet.

Inaktiv
Skrivet av Godofcheese:

China Numba One

Du har inte mycket positivt att säga, döma av att kolla din profil och välja ut valfri av senaste inlägg

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Du har inte mycket positivt att säga, döma av att kolla din profil och välja ut valfri av senaste inlägg

För att kunna skriva bra saker så måste nå bra nyheter från E3 komma ut.
Rätt simpelt mannen.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Inaktiv

@Godofcheese: Visst men jag tror det kan röra sig om inställning. Vad tycker du saknas eller vad hade du helst sett på E3 i år?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

@Godofcheese: Visst men jag tror det kan röra sig om inställning. Vad tycker du saknas eller vad hade du helst sett på E3 i år?

Svårt att säga vad som saknas really
Det som har visats har varit mer eller mindre meh, och det som har varit någorlunda intressant har dom inte visat nå gameplay alls på, så där är det också osäkert.

Som det ser ut nu så är det bara Elden Ring, Baldur's Gate 3 (Givetvis, visades innan) och Cyberpunk som är de enda spelen som är intressanta


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av anon_119148:

@Godofcheese: Visst men jag tror det kan röra sig om inställning. Vad tycker du saknas eller vad hade du helst sett på E3 i år?

Fler "triple A" spel kanske. 90% indie spel och dlc till spel som redan finns. Annars var de ju mest koncept och snack om spel som till exempel BG3. Visst några av indiespelen såg intressanta ut men nu känns det som man precis fått en öl som var avslagen...

Medlem

Bara jag som tror inte detta kommer gå lika bra när de inte har DOTA2 i ryggen?

1
Skriv svar