E3 2019 – Snabbguide till Ubisofts presskonferens

Robot
E3 2019 – Snabbguide till Ubisofts presskonferens

Se den på FZ – uppsnack från klockan 21.

#e3, #ubisoft


Medlem

Jag slutar jobba kl 22 ikväll. Vi får se om jag orkar titta in i chatten en stund när jag kommer hem.

Medlem

SPLINTER CELL FFS


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Snälla, utannonsera ett nytt Splinter Cell som INTE är open world!
Ge mig ett spel med uppdrag i varierande miljöer som du kan välja att spela om i menyn hur många gånger du vill för att klara av dom perfekt!

Men med tanke på hur Ubisofts spel ser ut nuförtiden så lär det väl bli en sandlåda med baser att befria och levlande fiender...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Snälla, utannonsera ett nytt Splinter Cell som INTE är open world!
Ge mig ett spel med uppdrag i varierande miljöer som du kan välja att spela om i menyn hur många gånger du vill för att klara av dom perfekt!

Men med tanke på hur Ubisofts spel ser ut nuförtiden så lär det väl bli en sandlåda med baser att befria och levlande fiender...

Jag tror tyvärr att du har rätt i det sista du skriver. Jag vill också se ett mer linjärt Splinter Cell, men mest troligt är ju open world, och hela kartan full av baser som ska infiltreras och radiomaster som ska hackas.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag tror tyvärr att du har rätt i det sista du skriver. Jag vill också se ett mer linjärt Splinter Cell, men mest troligt är ju open world, och hela kartan full av baser som ska infiltreras och radiomaster som ska hackas.

Du får inte glömma jakt av djur. Det har ju också blivit en del av ubisoftvärlden nu.

Avstängd

Jag vill se lite vikingar ikväll, det är de enda jag är intresserad av.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

lär få se lite For honor, skulle and bone, asscreed vikings, division 2 updates med raider och så, kanske ett nytt heroes

1
Skriv svar