E3 2019 - Se Bethesdas presskonferens med FZ

Robot
E3 2019 - Se Bethesdas presskonferens med FZ
Medlem

Snark
Kommer troligen bli en stor dumpster fire och en drös med fan service för att försöka få tillbaka de mängden av goodwill som dom förlorade förra E3 och med Fallout 76.

Dom kommer inte visa något som fansen verkligen vill ha
*Host Elder Scrolls 6 Host*
Men fortsätta att försöka övertala oss att Starfield är spelet som vi egentligen vill ha.

*Edit, sorry, starfield haha*


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Hoppas på lite gameplay o någon hint om relese för Elder scrolls VI!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av USF-BH:

Hoppas på lite gameplay o någon hint om relese för Elder scrolls VI!

Will not happen
Spelet är i pre-prod och det dom har är troligen detsamma som dom hade förra året, en idé och en trailer
Men man får väll vara lite dum och hoppas antar jag
*Håller tummarna men fortsätter att tveka*


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Snark
Kommer troligen bli en stor dumpster fire och en drös med fan service för att försöka få tillbaka de mängden av goodwill som dom förlorade förra E3 och med Fallout 76.

Dom kommer inte visa något som fansen verkligen vill ha
*Host Elder Scrolls 6 Host*
Men fortsätta att försöka övertala oss att Starlink är spelet som vi egentligen vill ha.

Skrivet av USF-BH:

Hoppas på lite gameplay o någon hint om relese för Elder scrolls VI!

Starfield*

Todd Howard har sagt att Starfield är nästa spel dom kommer släppa efter Fallout 4. Vilket betyder att Elder Scrolls VI är långt borta.

Kommer vi få se något av dom två? Bethesda har sagt nej, men dom kan väl överraska, själv gissar jag på att dom inte gör det.

Utöver Doom Eternal och Wolfenstein: Youngblood kan man väl bara gissa vad dom kommer visa. Dom kommer väl även snacka om Fallout 76 samt Elder Scrolls Online.

Nytt som kanske kommer visas:

Något från Arkane Studios lär väl visas - antingen Dishonored eller Prey.
Shinji Mikami är på E3 - så kanske Evil Within 3.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Starfield*

Todd Howard har sagt att Starfield är nästa spel dom kommer släppa efter Fallout 4. Vilket betyder att Elder Scrolls VI är långt borta.

Kommer vi få se något av dom två? Bethesda har sagt nej, men dom kan väl överraska, själv gissar jag på att dom inte gör det.

Utöver Doom Eternal och Wolfenstein: Youngblood kan man väl bara gissa vad dom kommer visa. Dom kommer väl även snacka om Fallout 76 samt Elder Scrolls Online.

Nytt som kanske kommer visas:

Något från Arkane Studios lär väl visas - antingen Dishonored eller Prey.
Shinji Mikami är på E3 - så kanske Evil Within 3.

Haha ja, sorry, Starfield menade jag, är inte så himla svårt att blanda ihop det med starlink dock

Det enda som är någorlunda intressant är nog Doom.
Men att det finns chans att någon riktig spelare kan hoppa in och jävlas för en är något som jag verkligen inte vill se i ett Doom spel, och sen har dom inte gett någon konfirmation att man kan stänga av MP skit.

Youngblood känns lite MEH, dom försöker insistera att vi vill ha en multplayer version av ett singleplayer spel.
Kanske är super intressant för ett par personer, men att trycka ner MP i halsen på oss genom spelserier som har varit singeplayer känns fel.

Evil Within 3 skulle kunna vara något att titta på.
Första var bra men tvåan var en hardpass för mig :/


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Här finns en Recap av E3 om ni vill se saker igen: https://2019.e3recap.com/

Medlem

Lite intressanta aspekter finns ju i Fallout 76 efter alla uppdateringar, men känns ännu som att de har en lång väg kvar.

Medlem

Haha Största och enda frågan: Var fan är kalle?

Inaktiv

Jävlar vad folk är mad här på feber.
Ser bara gnäll och negativitet på alla artiklar om E3. Yikes!

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Jävlar vad folk är mad här på feber.
Ser bara gnäll och negativitet på alla artiklar om E3. Yikes!

Kanske beror på att det inte har uppfyllt folks förväntningar? ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Inaktiv

Nån snubbe är ju övertaggad i publiken! Är det Calle mån tro?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Nån snubbe är ju övertaggad i publiken! Är det Calle mån tro?

Troligen en snubbe som har fått betalt.
Stör mig extremt på honom, han skriker och ylar åt allt och avbryter presentationen.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Inaktiv

@Godofcheese: Haha nja kanske inte betalt men man kan ju tro det iaf som han skriker. Stör mig också lite, han är som motsvarigheten till canned laughter i serien Friends där det är asgarv efter varje levererad replik.

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_119148:

@Godofcheese: Haha nja kanske inte betalt men man kan ju tro det iaf som han skriker. Stör mig också lite, han är som motsvarigheten till canned laughter i serien Friends där det är asgarv efter varje levererad replik.

Att folk får betalt är inget skämt. De flesta som sitter i de främmre raderna är diverse personer de tar in som ska hjälpa till och hypea upp det mesta som visas.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_326725:

Jävlar vad folk är mad här på feber.
Ser bara gnäll och negativitet på alla artiklar om E3. Yikes!

Känns väl rätt så solklart när det mesta som Bethesda visade var rent utav skräp.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Känns väl rätt så solklart när det mesta som Bethesda visade var rent utav skräp.

Syfta ju givetvis inte bara på denna tråden utan samtliga negativa gnällkommentarer i stort sett alla trådar om E3. Blir lite tröttsamt bara.

Inaktiv
Skrivet av anon_326725:

Syfta ju givetvis inte bara på denna tråden utan samtliga negativa gnällkommentarer i stort sett alla trådar om E3. Blir lite tröttsamt bara.

Jo pyttelite tröttsamt. Tvärkikade då och och då på youtubes livechatt av bethesdas stream och folk hade bestämt sig redan från början att allt var skit så var ju gnäll rakt igenom.

Jag känner inget behov av att försvara Bethesda på något sätt, tycker det var positivt att se t ex att de höll på att fixa mycket i fo76 som folk inte gillat från början sen är ju Doom Eternal ett säkert kort samt några överraskningar som kan vara intressanta men det återstår att se.

Jag har sagt det förut men det tåls att sägas igen; folk har aldrig varit mer ”berättigade” än nu. Det verkar inte gå att acceptera att en produkt inte är för en själv utan då ska man högljutt kräva att den ska ändras. Nu menar jag inte fo76 som hade både tekniska och designproblem i början men ta GoT s08 t ex. Visst kan man tycka att den såg gåspiss men att göra en petition för att den ska göras om är ju bara sorligt.

1
Skriv svar