Cyberpunk 2077 släpps i april 2020!

Medlem
Skrivet av LinkXLank:

Relevans? Var tänkte du detta var nödvändigt?

Kollar på efter livesändningen och de snackade om hur spelet kunde bli EPiC store exklusivt. Så de verkade inte känna till detta. Därför skrev jag detta. Visste inte hur man gick in i den där chatten.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Dominus:

16:e april.

Han menar nog månad 4 år 20. Men lätt att missförstå 😉

Medlem
Skrivet av Dominus:

16:e april.

Vad tror du jag menade med 4/20? Fjärde månaden år 2020...

Medlem

Tar datumet med en stor nypa salt. Det blir nog som Jason Schreier påpekade att man brukar göra för stora titlar som detta. Annonsera ett release datum trots att man vet att man kommer bli tvungna att knuffa på det.

Medlem
Skrivet av marsson90:

Cirka 10 månader kvar till release. Varför köpa det redan nu?

Var sa jag att jag skulle göra det? Gjorde en enkel observation.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Kollar på efter livesändningen och de snackade om hur spelet kunde bli EPiC store exklusivt. Så de verkade inte känna till detta. Därför skrev jag detta. Visste inte hur man gick in i den där chatten.

Jaha, du går i de tankarna du.

Medlem

@Sillgam:

I 9 fall av 10 håller jag med dig, men i det tionde fallet beror det helt på hur välproducerade & intressant trailersen är. Alla trailers inför släppet av exempelvis Witch 3 byggde bara upp förväntningarna mer och mer just på grund av hur maffiga och spänningsfyllda de var. Den här trailern fick mig att känna lite samma sak, d.v.s den byggde upp mina förväntningar inför spelet (speciellt efter den första och i mitt tycke, väldigt ljumma trailern de släppte förra på E3 om jag inte minns helt fel), vilket då kan sägas att den fyllde sitt syfte. Även om jag personligen hellre hade sett gameplay samt smaskig info om spelet så är inte alltid cinematiska trailers dåliga.

Sen släppte de ju en gameplay trailer också, där spelet inte alls såg ut som den soliga, pastellfärgad 80-tals pastischen det första intrycket av den första trailern, utan mer som den råa, skitig, mörk cyberpunken jag hoppades på från första början. Riktig cyperpunk MÅSTE innehålla regn, mörker och neonskyltar precis överallt, allt annat är att betrakta som ett helgerån!

Edit - Glömde att musiken är nästan lika viktig som ytan i ett spel som detta för att sätta stämmningar jag efterfrågar. Därför borde CDPR:RED anlita musikern Michael McCann som gjorde musiken till Deus EX Human Revolution, det är det överlägset bästa soundtrack till ett spel som någonsin gjorts och hjälpte till stora delar till att göra ett bra spel bättre just på grund hur mycket det påverkade stämningen.

Medlem
Skrivet av LinkXLank:

Jaha, du går i de tankarna du.

Vad menar du? Är det inte bra att jag tipsar om det?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Kommer bli bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

10 dagar efter min födelsedag, blir ju bästa presenten! Alltså vem älskar inte Keanu Reeves -

Keanu - "... of walking the streets of the future is really going to be breathtaking."
Random guy - "YOU'RE BREATHTAKING!"
Keanu - "YOU'RE BREATHTAKING! You're all breathtaking!"

Bästa på E3 hittills.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Vad menar du? Är det inte bra att jag tipsar om det?

Inte sagt det var positivt varken negativt. Men visst kan det vara det!

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Hade velat se gameplay! Blir det någon djupare presentation under mässan månntro eller var den där presentationen det enda?

De visade gameplay, runt 6:38

https://www.youtube.com/watch?v=jBXaj9zT1P0

Medlem

Det är klart Cyberpunk-Kungen Keanu Reeves från "Johnny Mnemonic" ska vara med. Undrar om han kommer, som en kul grej, att spela den karaktären med "lore" från den filmen.

Medlem

Vill inte vara en downer, men tycker Keanu Reeves känns som ett ängsligt drag om han ska vara med i storyn.. iofs bara bra om mina förväntningar på spelet tas ner lite.

Medlem

Blir bokning på gog för att stödja cd projekt fullt ut.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Så blir releasen skjuten och skjuten så det släpps till julen 2020 tillsammans med PS5 och nya XBOX.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

CE pre-order till ps4 och xbox ligger uppe på amazon, men ingen till PC än så länge.
Verkar dock inte bli någon CE till PC för amerikanarna. Medans det står Coming Soon när man väljer Sverige.

https://twitter.com/CDPROJEKTRED/status/1137879020505370626

Medlem

hatar cinematics borde bara finnas gameplay i nutid med så bra grafik


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

hatar cinematics borde bara finnas gameplay i nutid med så bra grafik

Då får vi vänta ett par år till. Kostar multum att bara rendera en sekund till en cinematic, lägg därtill att det tar tiotalet timmar i bara arbete, per sekund.
Tänk då vilken dator som skulle krävas för att kunna köra detta i denna grafiken, ingen har råd med det, om man inte drar in miljoner i månaden.

Tråddemonen
Testpilot

Kände faktiskt mer hype kring gameplayen från förra året snarare en denna cinematic. Detta säger mig inte så mycket förutom att Reeves gjorde sig sedd.

Medlem
Skrivet av Dominus:

CE pre-order till ps4 och xbox ligger uppe på amazon, men ingen till PC än så länge.
Verkar dock inte bli någon CE till PC för amerikanarna. Medans det står Coming Soon när man väljer Sverige.

https://twitter.com/CDPROJEKTRED/status/1137879020505370626

Webhallen har CE uppe för PC också. Jag var inte långt ifrån när jag gissade priset på CE igår. Sinnessjuka priset har det blivit. Dyr hobby och vara samlare idag😔

Medlem

Spelet kommer att ha 10 olika språk fullt röstsatta, och utöver det 8 till textversioner. Tweet från CD Project Red community manager.
https://twitter.com/Marcin360/status/1138027547806056449

Medlem

Såg nån video på tuben av gameranx där de sa ”inget gameplay men in-engine iaf”. Hittar ingen info om det nånstans men för mina ögon ser det ut som CGI. Nån som har mer info om detta?


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av Hexon:

Webhallen har CE uppe för PC också. Jag var inte långt ifrån när jag gissade priset på CE igår. Sinnessjuka priset har det blivit. Dyr hobby och vara samlare idag😔

Nice, det hade de inte när jag skrev. Fick bli en bokning, kosta vad det kosta vill

Medlem
Skrivet av Hexon:

Webhallen har CE uppe för PC också. Jag var inte långt ifrån när jag gissade priset på CE igår. Sinnessjuka priset har det blivit. Dyr hobby och vara samlare idag😔

Yikes... Det priset var inte nådigt


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dominus:

Nice, det hade de inte när jag skrev. Fick bli en bokning, kosta vad det kosta vill

Ja, tyvärr föll jag för samma mynt, blev dock till ps4. The Witcher 3 är lätt en av dom mest kvalitativa CE jag har så tror inget annat än att denna är lika nice.

Medlem

Alltså, känner mig rätt knasig i bollen. Förhandsbokat ett spel för första gången sen jag vet inte när. Och det är collectors edtion av Cyberpunk. Priset är löjligt, nästan skrattretande högt. Men får unna mig något helt nytt någon gång. Blir spel på reor vanligtvis.

Nu hoppas jag att man får framtida DLC med i paketet.

12
Skriv svar