LIVE - Microsofts E3-presskonferens

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Nej CyberPunk 2077 blir inte exklusivt till EPiC. Det ligger redan förbokning på en Steam sida.

Det där är som sagt inget argument. De flesta spelen som blivit utannonserade som Epic-exklusiva eller tidsexklusiva har eller har haft möjligheten att förbokas via Steam. Jag hade The Outer Worlds på min wishlist i flera veckor innan det visade sig bli exklusivt för Epic. Samma sak med senaste Metro-spelet.

Nu tror inte jag heller att det blir Epic-exklusivt, men att det redan finns på Steam är ingen garanti.

Medlem

Mjamje, en ok konferens, godkänd. Hade väntat mig mycket mer, besviken. För mycket CGI trailers(en del var jäkligt trevliga dock) och för lite gameplay.

Höjdpunkterna - Keanu+Cyberpunk och Elden Rings.

Jag antar att det är nästa år vi kommer får se saker på riktigt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Inaktiv

De tre största besvikelserna för mig var först när jag hörde musiken från Phantasy Star Online och tänkte att nu får vi äntligen en uppföljare! Men tyvärr så släpper de istället ett 7 år gammalt spel...
Nästa var när jag sedan såg Smilegate på skärmen så var jag övertygad om att Lost Ark skulle komma till Xbox/PC och vi skulle få releasedatum. Men istället så visar de någon shooterdynga.

Till sist så har vi fortfarande inget Halo MCC till PC och detta är andra gången de utannonserar det. Varför...

Nåväl, ett releasedatum för Cyberpunk i alla fall.

Medlem
Skrivet av Vamp:

Det där är som sagt inget argument. De flesta spelen som blivit utannonserade som Epic-exklusiva eller tidsexklusiva har eller har haft möjligheten att förbokas via Steam. Jag hade The Outer Worlds på min wishlist i flera veckor innan det visade sig bli exklusivt för Epic. Samma sak med senaste Metro-spelet.

Nu tror inte jag heller att det blir Epic-exklusivt, men att det redan finns på Steam är ingen garanti.

Thats true. Tror dock inte CD Project Red är intresserad av den negativa EPiC exklusivitets grejen. De verkar måna om våra val.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Thats true. Tror dock inte CD Project Red är intresserad av den negativa EPiC exklusivitets grejen. De verkar måna om våra val.

Sen är inte CD Projekt dumma nog att stänga sig ute från sig egna affär liksom. (GOG)


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Inget Fable, inget nytt Banjo-Kazooie, ingen spec på nästa konsol och inga intressanta exklusiva titlar, förutom Twelve minutes, eller vad det hette.
Microsoft övertygade inte det här året, tyvärr.


signatur

Kunskapsförmedlare.

12
Skriv svar