Nästa generations Xbox kan heta Scarlet

Robot
Nästa generations Xbox kan heta Scarlet

Detta enligt hemliga koder man gömt i sina E3-teasers

#Microsoft, #Xbox, #e3


Medlem

Gillar FZ:s färgvariant mera, men detta är alltså scarlet:

Medlem

Chansen att den heter Xbox Scarlet i butik är ju lika med noll.
Då ingen av Xboxs konsoler haft nåt liknande namn, sen vad den kallas internt eller dess devkits, det är ju en annan femma.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Chansen att den heter Xbox Scarlet i butik är ju lika med noll.
Då ingen av Xboxs konsoler haft nåt liknande namn, sen vad den kallas internt eller dess devkits, det är ju en annan femma.

Efter 360 och one så kan vi nog vara säkra på att det är svårt att veta vad kommande Xbox konsoler kommer kallas efter själva Xbox.

Medlem

Scarlett, Scorpio?
Känns bara som arbetsnamn.

Medlem

Vet inte hur många ställen jag setta detta på men det är basertat på RGB koden för färgen: Scarlet, medans kommande generationens pre-namn som Scorpio, har varit Anaconda sedan ett bra tag. :3 Klart det skulle kunna vara Scarlet, men de kunde tagit vilken färg i bakgrunden som helst och baserat detta på. Medans Anaconda iaf följer Reptil? titlen, tänk bart iom Xbox One var Durango, en skorpion.


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

De kan lika gärna döpa den till Xbox RRoD direkt. Ingen höjdarfärg att förknippa varumärket Xbox med kan jag tycka.

Medlem

Scarlet har väl varit känt länge som arbetsnamn? Precis som Scorpio tidigare.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Chansen att den heter Xbox Scarlet i butik är ju lika med noll.
Då ingen av Xboxs konsoler haft nåt liknande namn, sen vad den kallas internt eller dess devkits, det är ju en annan femma.

Tänkte printa ner nåt liknande. Tror inte heller på att den döps till "Scarlet". Jag blir väldigt förvånad om jag har fel ikväll, om de nu nämner namnet. Det måste vara arbetsnamn internt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv

Xbox Two eller varför inte göra en Doom och bara Xbox

Medlem
Skrivet av Håkan:

Chansen att den heter Xbox Scarlet i butik är ju lika med noll.
Då ingen av Xboxs konsoler haft nåt liknande namn, sen vad den kallas internt eller dess devkits, det är ju en annan femma.

Vadå "lika med noll" ? Chansen att Xbox One skulle heta Xbox One var ju lika med noll, med tanke på att Xbox One är deras TREDJE Xbox (fanns ju Xbox, och Xbox 360 innan, så Xbox One är egentligen Xbox 3).


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Ambassadör
Xbox

Scarlet är såvitt jag vet projektnamnet för nästa generations Xbox-konsoler.


signatur

Jump in.

Medlem

Att det är projektnamnet har ju varit känt länge. lol

Medlem

Xbox Scarlet Ring of Death.

C64
Medlem

Hahaha scarlet

Medlem

And scarlett it is😂

1
Skriv svar