E3 2019 – Snabbguide till Microsofts presskonferens

Robot
E3 2019 – Snabbguide till Microsofts presskonferens

Det här väntar på hetaste E3-konfan – se den live på FZ i kväll!

#e3, #microsoft, #xbox


Medlem

Konferensen är väl drygt 2 timmar, inte 3?
Om det inte är inräknat med någon "pre-show" eller dylikt.

Och som jag nämnt i andra trådar är jag extremt hypad över vad FromSoftware, George R.R Martin och Hidetaka Miyazaki har kokat ihop med Elden Ring. Hoppas på en redig trailer och inte någon liten 20 sekunders teaser.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Konferensen är väl drygt 2 timmar, inte 3?
Om det inte är inräknat med någon "pre-show" eller dylikt.

Och som jag nämnt i andra trådar är jag extremt hypad över vad FromSoftware, George R.R Martin och Hidetaka Miyazaki har kokat ihop med Elden Ring. Hoppas på en redig trailer och inte någon liten 20 sekunders teaser.

vem är Hidetaka miyazaki? Tänker på han som gör animerade filmer, men tror han har annat förnamn.

Medlem

Wow 3 timmar 😍
Blir nog en riktig show

Redaktör
Skrivet av Fezk:

Konferensen är väl drygt 2 timmar, inte 3?
Om det inte är inräknat med någon "pre-show" eller dylikt.

Och som jag nämnt i andra trådar är jag extremt hypad över vad FromSoftware, George R.R Martin och Hidetaka Miyazaki har kokat ihop med Elden Ring. Hoppas på en redig trailer och inte någon liten 20 sekunders teaser.

Stämmer, MS kör i två timmar, inte tre. Tack, fixat.


signatur
Medlem

@Vercadi: Det är skaparen av Demon Souls, Dark Souls, Bloodborne och senast Sekiro. Ett geni med andra ord.

Du tänker på Hayao Miyazaki från Studio Ghibli (Spirited Away, Howls Moving Castle osv.) Även han är ett geni dock!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Redaktör
Skrivet av Bethåven:

Wow 3 timmar 😍
Blir nog en riktig show

MS-konfan är två timmar - jag skrev fel. Men vi både för- och eftersnackar så det lär bli mer än tre timmar om MS och Xbox totalt i alla fall.


signatur
Ambassadör
Xbox

HYPE!


signatur

Jump in.

Medlem

Kan tipsa om att man nu kan få en månad Game Pass Ultimate (Game Pass + Gold) för 10kr. Har du Gold men inte Game Pass så får du automatiskt Game Pass för den tiden du har Gold.

Medlem
Frilansare
Inaktiv

Lär ju bli det bästa från 2019 års E3. Vågar man hoppas på release av fullständiga Xbox Game Pass eller första spelet ur Master Chief Collection till PC redan ikväll?
Microsoft uppdaterade Xbox appen med ny logga och namn för några dagar sedan.

Har varit väldigt sugen på att köra igenom Halo igen i co-op sedan strax före MCC utannonseringen gjordes. Har ingen vettig bildkabel för att ansluta Xboxen till min TV så MCC PC var superba nyheter.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kan tipsa om att man nu kan få en månad Game Pass Ultimate (Game Pass + Gold) för 10kr. Har du Gold men inte Game Pass så får du automatiskt Game Pass för den tiden du har Gold.

Det är borttaget för jag kan inte hitta det längre. I store kostar gamepass 99 kr, men på hemsidan kostar det 45 kr.

Medlem

Vilken tid var det började?

Ambassadör
Xbox

Xbox på PC kommer att bli grymt!


signatur

Jump in.

Avstängd

Usch.. äckel-spencer


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Ambassadör
Xbox

@DrAg00nEn:

KRAMIS TILL DIG!


signatur

Jump in.

Medlem

Vad tror ni kommer dom ge release datum på HALO MCC PC? Skulle ju vara kul om dom släppte en bomb genom att släppa det under presskonferensen.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Det är borttaget för jag kan inte hitta det längre. I store kostar gamepass 99 kr, men på hemsidan kostar det 45 kr.

Det finns fortfarande kvar 10kr ultimate

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Saarela81:

Vad tror ni kommer dom ge release datum på HALO MCC PC? Skulle ju vara kul om dom släppte en bomb genom att släppa det under presskonferensen.

Oklart faktiskt, men Reach ska gå till beta riktigt snart iaf, det kommer först.

Kom ihåg att konferensen ikväll är inte det enda från Xbox under E3, på måndag är det Inside Xbox och det lär komma info kontinuerligt under veckan.


signatur

Jump in.

Medlem

Detta kan bli episkt! Ända sen utannonseringen har jag väntat på den slutliga revanschen för Xbox när majoriteten avfärdade den som skräp.

Medlem
Skrivet av Loading:

Det finns fortfarande kvar 10kr ultimate

Jag skrev att jag inte hittar, så kan du vara vänlig att skicka en länk eller hänvisa till var du hittar detta?

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Det är borttaget för jag kan inte hitta det längre. I store kostar gamepass 99 kr, men på hemsidan kostar det 45 kr.

https://www.microsoft.com/sv-se/p/xbox-game-pass-ultimate/cfq...

Avstängd

Visst. Gillar man hycklare och lögnare så har man nog inget emot Spencer.

Konferensen blir kul att se iaf. Mycket nytt som förhoppningsvis kommer att visas.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Spencer är det bästa som hänt Microsoft på länge .

Medlem
Skrivet av onliner72:

Spencer är det bästa som hänt Microsoft på länge .

Han är kung och gör alltid bra uppträdande på scen.

Medlem
Skrivet av onliner72:

Spencer är det bästa som hänt Microsoft på länge .

Han var verkligen värd bemötandet när han klev in!

1
Skriv svar