"Intimt krig" är melodin när Battlefield V presenterar nya kartor

Robot
"Intimt krig" är melodin när Battlefield V presenterar nya kartor

Also: Battlefield återvänder till Stillhavskriget.

#battlefield-v, #dice, #e3, #ea-play


Medlem

Glöm inte att BF1942 klassikern Iwo Jima kommer

Medlem

Skit i multiplayer, jag vill ha mer singleplayer-kampanjer!

Skrivet av Birchoff:

Glöm inte att BF1942 klassikern Iwo Jima kommer

Hädelse! Wake Island ska de va Minns när man drog igång det demot tidigt 2000-tal.

Medlem
Skrivet av pelson:

Hädelse! Wake Island ska de va Minns när man drog igång det demot tidigt 2000-tal.

Tänkte när dom visade Iwo att om dom hade gjort remakes av alla 1942 banor skulle det bli dag 1 köp för mig. Nu har jag inte ens köpt spelet.

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Tänkte när dom visade Iwo att om dom hade gjort remakes av alla 1942 banor skulle det bli dag 1 köp för mig. Nu har jag inte ens köpt spelet.

Finns ju remakes av de banorna i många battlefield spel släppta efter vietnam. Bästa versionen av wake island är 2007 tycker jag.

Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Finns ju remakes av de banorna i många battlefield spel släppta efter vietnam. Bästa versionen av wake island är 2007 tycker jag.

Det jag saknar är ww2 med dom kartorna.

Medlem

Jag önskar man kunnat hosta sina egna servers (lokalt) och lira deathmatch med polarna.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Avstängd
Skrivet av jOnÄTÄn:

Finns ju remakes av de banorna i många battlefield spel släppta efter vietnam. Bästa versionen av wake island är 2007 tycker jag.

Bästa versionen är Wake Island i BF1942 Desert Combat.

Medlem

Hoppas dom inte glömt alla ikoniska japanska geishor som stred på Iwo Jima, speciellt bataljonen där alla var funktionshindrade.

Skrivet av NaxoS:

Hoppas dom inte glömt alla ikoniska japanska geishor som stred på Iwo Jima, speciellt bataljonen där alla var funktionshindrade.

Orkar ni fortfarande tjata om det

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Orkar ni fortfarande tjata om det

Skit ska skit ha. EA/DICE grävde sin egen latringrop och hoppade ner i den.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag önskar man kunnat hosta sina egna servers (lokalt) och lira deathmatch med polarna.

De kommer senare i går sa dom Privat severs. Om jag hörde rätt så kommer alla att ha tillgång till något Basic host privat server system.

Medlem
Skrivet av Busko:

De kommer senare i går sa dom Privat severs. Om jag hörde rätt så kommer alla att ha tillgång till något Basic host privat server system.

Det stämmer, i September.
Stillahavskriget kommer börja i november och leverera åtminstone 3 kartor ( inkl. Iwo Jima)

Medlem
Skrivet av Busko:

De kommer senare i går sa dom Privat severs. Om jag hörde rätt så kommer alla att ha tillgång till något Basic host privat server system.

Man kan ju hoppas att det går att låsa upp saker på privat server eller åtminstone ha tillgång till rubbet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar