Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem

Det här var tydligen originalet!

Jag som alltid har trott att det här var originalet.

Hopp, då fick man lära sig något nytt även idag.

Här nedanför det som i mitt tycke är en av de bättre versionerna

Men eftersom jag i grund och botten är metalhead så gissar jag att jag måste posta den här också, även fast jag tycker Jarres version är bättre ^^


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Ny post eftersom denna inte har någonting med "Popcorn" att göra

Helt instrumental låt.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Helt fantastiskt framträdande, vill se dem live.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

BMG X LIL DARKIE X HMK - CRACKHEAD FREESTYLE

LIL DARKIE - DON'T TREAD ON ME

Inaktiv
Skrivet av Maysay:

BMG X LIL DARKIE X HMK - CRACKHEAD FREESTYLE
https://www.youtube.com/watch?v=tcVTS2UNfFQ

LIL DARKIE - DON'T TREAD ON ME
https://www.youtube.com/watch?v=WT3smRt17Q0

Hur mycket meth måste man röka innan detta blir bra?

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Artist: DarkThrone
Låt: I Muffle Your Inner Choir
Album: Old Star
År: 2019

Darkthrone har iaf för mig varit ett av av de där black metal bandet från Norge man alltid kan ha litat på i att släppa bra låtar skiva efter skiva. Och årets platta Old Star är inget undantag. Det är mkt hyllningar till 80 talets metal samt black metal i sin helhet.

Jag väljer här öppningsspåret på plattan som jag tycker är otroligt bra. Det formligen osar black metal om du frågar mig i en tid när flesta metal band ska låta så enormt kliniskt rena och rent ut sagt tråkiga att lyssna till.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Håll politik borta tack, det är BARA musiken som gäller här.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Releasehästryttare

Silgils soundtrack:

Releasehästryttare

"Of things i i diden't know i wanted"

En live version av Diggi diggi hole

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Först var det denna låten av NF. Detta är en låt där texten är stark och djup. Jag gillar den otroligt mycket. (kan nog vara att jag har kunnat relatera till texten.)

Sedan kom en annan lite gladare låt direkt efter den låten. Gillar båda låtarna väldigt mycket. Två olika låtar med olika typ av genre.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Inaktiv

Alltid gött med lite Parkway Drive!

Inaktiv
Skrivet av Akronym:

Det här var tydligen originalet!
https://www.youtube.com/watch?v=OSRCemf2JHc

Jag som alltid har trott att det här var originalet.
https://www.youtube.com/watch?v=YK3ZP6frAMc

Hopp, då fick man lära sig något nytt även idag.

Här nedanför det som i mitt tycke är en av de bättre versionerna
https://www.youtube.com/watch?v=cXMhKdAwLbs

Men eftersom jag i grund och botten är metalhead så gissar jag att jag måste posta den här också, även fast jag tycker Jarres version är bättre ^^
https://www.youtube.com/watch?v=O775dHUHxLs

Jean MIchelle Jarre är episk. Lyssnade på hans album Oxygene när jag var 9 år gammal och har varit ett fan sedan dess

Moderator | Testpilot

En låt från två grabbar som fick jobbet att göra musiken till TV-serien "The Legends of Prince Valiant".

Förlängd variant av introt:

Slänger in en extra. Bara en allmän sköning från serien:


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Bra skit!


signatur

Halo kompis!

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Jag blev helt tagen av ett outro från en video jag kollade på. Musiken startar vid 16:57.

Melodiöst tunggung av Monster on sunday.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Längtar efter att få se dessa herrar live i November!

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Artist: Hällas
Låt: Repentance
Album: Excerpts From A Future Past
År: 2017

Ja vad säger man? Kanske den bästa uppstickare år 2017 som jag helt missade att höra förrän i år. Ta en dos psychedelic rock och en dos stoner och dos av iron maiden och du har kanske förra årets bästa plasta. Iaf lätt en av dem. Hällas levererar musik i modern tid jag trodde nästan var omöjligt. Men de gör det.
Var svårt o ta en låt från plattan då jag så gärna vill dela hela alltet men till slut så fick det ändå bli låt nummer två på plattan.

Jävlar så gött det svänger måste jag säga.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Det bästa jag har hört idag.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Skrivet av SunShine:

Artist: DarkThrone
Låt: I Muffle Your Inner Choir
Album: Old Star
År: 2019

Darkthrone har iaf för mig varit ett av av de där black metal bandet från Norge man alltid kan ha litat på i att släppa bra låtar skiva efter skiva. Och årets platta Old Star är inget undantag. Det är mkt hyllningar till 80 talets metal samt black metal i sin helhet.

Jag väljer här öppningsspåret på plattan som jag tycker är otroligt bra. Det formligen osar black metal om du frågar mig i en tid när flesta metal band ska låta så enormt kliniskt rena och rent ut sagt tråkiga att lyssna till.

https://www.youtube.com/watch?v=992wHCM0r0c

Darkthrone sviker aldrig en! Härligt att dom fortfarande håller stilen 2019!

Just nu lyssnas det på:

Så vackert! Även icke-metalfolk kan nog njuta av slutet av låten, från 4 minuter och frammåt.

Gnällkuk

Hittade detta guldkorn tidigare idag, svängig blanding mellan electroswing och progressive/techno.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

MERA MJÖD!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

@hoppalängdhopp: Ja de är otroligt bra. Nya DarkThrone plattan är nog den bästa de släppt på flera år och tack för länken till Opeth låten där. Mkt bra!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

GET READY FOR THE BRIMSTONE!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

RATM
-Maggie's farm

Brutal bra.


signatur

"High life on low budget"

Skriv svar