Från Star Wars till The Sims 4 – alla EA Play-trailers samlade på ett ställe

Robot
Från Star Wars till The Sims 4 – alla EA Play-trailers samlade på ett ställe

Kvällens EA Play-stream sammanfattad i trailerform.

#e3, #ea-play


Medlem

Spelade dom Fallen Order på lägsta grafiken eller? Det där ser riktigt risigt ut för dagens standard, får hoppas att storyn är bra :/ Från 7 år med eller? ser rätt löjligt ut när han drar sin lightsaber igenom en stormtrooper och det ser ut som smält metal istället för att dela på sej D:

Medlem
Skrivet av Polpe:

Spelade dom Fallen Order på lägsta grafiken eller? Det där ser riktigt risigt ut för dagens standard, får hoppas att storyn är bra :/ Från 7 år med eller? ser rätt löjligt ut när han drar sin lightsaber igenom en stormtrooper och det ser ut som smält metal istället för att dela på sej D:

Tyckte det såg bra ut jag Combaten ser ut att vara väldigt inspererad av DS/Bloodborne/Sekiro
även om AI:n såg ut att vara skrattretande dålig för att vara helt ärlig.

Är taggad på spelet, detta var ju från deras alpha och Respawn har ju en del +poäng på sitt karmakonto även om inte EA har det. Men kom ihåg, inga pre-orders.

Medlem

folk är så sjukt negativa konstant. spelet kan mycket väl vara en kalkon, men vad exakt är det med den här scenen t. ex som ser så dåligt och fult ut? måste allting vara sony exclusive AAA-kvalitet nu för tiden för att det öht ska vara värt att spela? ofta är det 100% rättfärdigat att klaga och gnälla (jag gör det själv!), men just här så känns det mer som att folk gnäller för att man "ska" göra det när det kommer till star wars + EA.

jag hoppas att dom jobbar lite på flowet i vissa av animationerna, men utöver det tycker jag det ser helt ok ut. gillar att fighterna ser mer metodiska ut och mindre arkadiga/button mashiga.

Medlem
Skrivet av quadratis:

folk är så sjukt negativa konstant. spelet kan mycket väl vara en kalkon, men vad exakt är det med den här scenen t. ex som ser så dåligt och fult ut? måste allting vara sony exclusive AAA-kvalitet nu för tiden för att det öht ska vara värt att spela? ofta är det 100% rättfärdigat att klaga och gnälla (jag gör det själv!), men just här så känns det mer som att folk gnäller för att man "ska" göra det när det kommer till star wars + EA.

jag hoppas att dom jobbar lite på flowet i vissa av animationerna, men utöver det tycker jag det ser helt ok ut. gillar att fighterna ser mer metodiska ut och mindre arkadiga/button mashiga.

Enig!

Medlem
Skrivet av quadratis:

folk är så sjukt negativa konstant. spelet kan mycket väl vara en kalkon, men vad exakt är det med den här scenen t. ex som ser så dåligt och fult ut? måste allting vara sony exclusive AAA-kvalitet nu för tiden för att det öht ska vara värt att spela? ofta är det 100% rättfärdigat att klaga och gnälla (jag gör det själv!), men just här så känns det mer som att folk gnäller för att man "ska" göra det när det kommer till star wars + EA.

jag hoppas att dom jobbar lite på flowet i vissa av animationerna, men utöver det tycker jag det ser helt ok ut. gillar att fighterna ser mer metodiska ut och mindre arkadiga/button mashiga.

"helt ok" är inte ett bra betyg, jag var hyped som fan, men satan vad besviken jag blev. Varför göra ett spel i star wars universiumet men inte följa reglerna och lagarna som existerar?

Medlem

Visst, hade gärna haft det lite mera våldsamt med ljussabeln men tror det här kommer att bli bra. Kommer helt klart ligga på min radar tills det blivit ordentligt recenserat.

Om inte annat vore det fint att visa EA´s ledning att det går att göra spel som dessa med vinst.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

"helt ok" är inte ett bra betyg, jag var hyped som fan, men satan vad besviken jag blev. Varför göra ett spel i star wars universiumet men inte följa reglerna och lagarna som existerar?

För att dom vill vara konsekventa med dom senaste filmerna? =P


signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem

@quadratis: Om du jämför med nya Battlefield eller med Shadow of the Tomb Raider så ser det ju rätt dåligt ut, https://youtu.be/IQZoeRv1xeg?t=40 av någon anledning så använder dom ju inte frostbite, utan unreal engine 4. Handlar inte om att vara negativ men med tanke på vilka pengar dom har att jobba med så förväntade jag mej bättre.

Skrivet av Polpe:

@quadratis: Om du jämför med nya Battlefield eller med Shadow of the Tomb Raider så ser det ju rätt dåligt ut, https://youtu.be/IQZoeRv1xeg?t=40 av någon anledning så använder dom ju inte frostbite, utan unreal engine 4. Handlar inte om att vara negativ men med tanke på vilka pengar dom har att jobba med så förväntade jag mej bättre.

Problemet är väl lite att Battlefield och Shadow of the tomb raider är båda några av de snyggaste spelen idag, och båda har studior som är större än Respawn. Och man föredrog nog att jobba med en motor man kände till än att behöva stånga sig blodiga mot väggen som är Frostbite.

Spelet kunde definitivt se bättre ut men jag tycker inte det ser så illa ut ändå, om man jobbar mer med vissa animationer och liknande.

Den goda sidan är nog dock att det är ganska stor chans att huvudspelet kommer se likadant ut grafiskt när det släpps, det är inte så överdrivet vacker grafik som bara skriker "DET HÄR KOMMER NEDGRADERAS"

Det fanns några saker dock jag definitivt reagerade på, tex korkade fiender men det största är nog ändå att det inte finns någon dismemberment(än så länge).

1
Skriv svar