Säsong 2 av Apex Legends avtäckt – med nya legendaren Wattson

Robot
Säsong 2 av Apex Legends avtäckt – med nya legendaren Wattson
Medlem

Hur sitter dom i 15 min och snackar om wattson och säger inte ens vad henne Q attack gör, jesus..

Medlem
Skrivet av generalfil:

Hur sitter dom i 15 min och snackar om wattson och säger inte ens vad henne Q attack gör, jesus..

Va? Man sätter ut stängslet?

Medlem

@Maysay: som gör vadå, förutom att pinga, det verkade ju som att den slowade eller ? tar den damage ? är det som en arcstar ? fattar inte bara varför de inte kunde säga det rakt ut.

Medlem
Skrivet av generalfil:

@Maysay: som gör vadå, förutom att pinga, det verkade ju som att den slowade eller ? tar den damage ? är det som en arcstar ? fattar inte bara varför de inte kunde säga det rakt ut.

Ah, då förstår jag vad du menade. Den slowar & tar damage. Det var lite dåligt av dem. Men jag gillar karaktären.

https://www.ea.com/games/apex-legends/about/characters/wattso...

Medlem

EA, vilken besvikelse, men hade inte förväntat mig något annat.

Medlem

Kul med Säsong 2, lite nya sätt att spela och kanske någon sorts nyhet till banan ("Rymdkossorna anfaller"?).

Men VARFÖR introducerar man (ytterligare) en legend som promotar att campa????? Caustic är ju redan den vidrigaste och mest spelförstörande karaktären i ett annars väldigt flytande och snabbt spel. Börjar tro att det är Andy Kaufman som återuppstått och är CEO på Respawn och att allt bara är en riktigt skön, dryg satir på hur mycket man kan sabba sin egen spelmekanik.

Medlem

Jahapp inge duo eller solo läge presenterat.. Suck


signatur

The King is Back

Medlem

@Landelusen: Caustic är ju en av de svagaste karaktärerna i spelet, hur lätt som helst att kontra. Dör man av nån av hans abilities så är det mer eller mindre ens eget fel.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

@Landelusen: Caustic är ju en av de svagaste karaktärerna i spelet, hur lätt som helst att kontra. Dör man av nån av hans abilities så är det mer eller mindre ens eget fel.

Jag håller med dig, "vidrig" behöver inte innebära "bra". Tycker mest karaktären förstör spelets "flow" och uppmuntrar till spelförstörelse genom att bara sitta stationär och förlita sig på fällor.

Medlem

Too little too late förmodligen.

Medlem
Skrivet av Landelusen:

Jag håller med dig, "vidrig" behöver inte innebära "bra". Tycker mest karaktären förstör spelets "flow" och uppmuntrar till spelförstörelse genom att bara sitta stationär och förlita sig på fällor.

Både och, man får ju ingen bra loot om man inte rör sig. Balanserar ut sig rätt väl automatiskt i battle royale det där tycker jag.

Medlem

En huskampares våtaste dröm.. Slutspelet kommer att vara att någon bygger in sig i en byggnad och alla andra stängs ute.

Medlem

Köpte sessionpass spelade till lvl 9 sen la jag av. Så fruktansvärt tråkiga pass och the ammount of tid man behöver.

Lär er av dota's battle pass.

1
Skriv svar