När fotbollsvärldar kolliderar – Fifa 20 får Fifa Street-läge

Robot
När fotbollsvärldar kolliderar – Fifa 20 får Fifa Street-läge

Kallas Volta Football. Fifa 20 släpps 27 september.

#e3, #ea-sports, #fifa, #fifa-20


Medlem

Det var på tiden! Detta har jag väntat på ett tag!

Medlem

Nä inte bra, tyckte FIFA street var astråkig


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Kommer säkert bli p2w precis som fut.

Medlem

Inte köpt något nytt Fifa sen 17. Detta blir köp direkt!

DjR
Medlem

Fifa street har varit något som jag velat ha tillbaks väldigt väldigt länge så den här nyheten tas emot med öppna armar men jag hoppas verkligen att det inte blir p2w, men om det blir så att man är tvungen att betala för att kunna ha en chans att spela online så kan nog detta bli något av ett partyspel.

Medlem

Jag och mitt kompisgäng/lag i (Gantans Lag FF) lirar "street soccer" fotboll. 3 VS. 3 med 1 mittlinje som offside linje där sista gubben hem i laget inte får gå över till sin egna planhalva utan måste vänta kvar tills det blir anfall i motståndarzonen. Så det blir 3 anfallare mot 2 backar i zonerna. Ett snabbt spel lite hockey likt. Kul som satan.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar