Inför E3 – För Nintendo handlar allt om spelen du ska spela i år

Robot
Inför E3 – För Nintendo handlar allt om spelen du ska spela i år
Medlem

Luigi's mansion 3 helt klart.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Zelda och Pokémon ligger mig varmt om hjärtat. Men Luigi's Mansion 3 blir också helt klart ett köp!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Super Mario Maker 2. Det trodde jag inte, men jäklar vad sugen jag är. Missade ettan så det blir en helt ny upplevelse för mig.

På delad andraplats kommer Zelda och Luigis Mansion 3.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Testpilot

Inget Metroid Prime 4 och då känns Nintendos E3 rätt svagt ändå.

Medlem

Mario Maker 2, Pokemon, Link's Awakening och Luigi's Mansion 3 är givna köp för mig i år. Andra spel som jag håller ett öga på är Fire Emblem, Yo-kai Watch 4 och Animal Crossing. Bayonetta 3 och Metroid Prime 4 lär också bli givna köp, men jag gissar på att dessa kommer 2020.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Mario Maker 2, Pokemon, Link's Awakening och Luigi's Mansion 3 är givna köp för mig i år. Andra spel som jag håller ett öga på är Fire Emblem, Yo-kai Watch 4 och Animal Crossing. Bayonetta 3 och Metroid Prime 4 lär också bli givna köp, men jag gissar på att dessa kommer 2020.

Samma här. Kompletterar med Astral Chain och Daemon X Machina.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

C64
Medlem

Altså jag kan inte sluta tänka på mario som den där gubben i porrfilmerna hahaha

Kontot avslutas

Jag skulle vilja säga att det spelet som jag längtar efter mest är remaken av Link's Awakening men jag har redan originalet på Nintendo 3DS så det känns inte så bråttom att skaffa remaken.
Däremot så längtar jag väldigt mycket efter Super Mario Maker 2, det verkar väldigt roligt och jag skulle gärna vilja sätta igång så snart som möjligt med att bygga nya roliga banor tillsammans med min familj.


signatur

ゼルダの城

Vill ha ett nytt Mario i Co-op till Switch

MArio 3d wörld eller i 2D som Super Mario Bros U


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar