E3-läckor: flera utannonseringar har läckt innan mässan

Robot
E3-läckor: flera utannonseringar har läckt innan mässan

Ninja Theorys nästa, FromSoftwares samarbete med George R.R. Martin & Cyberpunks standardutgåva.

#CD-projekt-red, #Cyberpunk, #FromSoftware, #Ninja-theory, #e3


Medlem

Rykten, läckor och fake news. Nu är E3 nära!

Medlem

https://twitter.com/geoffkeighley/status/1137075964322521089


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Testpilot

Trist med så mycket rykten. Blir inga överraskningar kvar.

Medlem

De kunde man ge sig f** på. Microsoft köper upp en massa studios utan att lärt sig något av playstations framgångsrika formula från denna generationen dvs feta singleplayer storydrivna spel i tredjepersonsvy. Såg och ser fortfarande fram emot microsofts PK och hoppas de kan överraska, att jag kommer skaffa ps5 är en självklarhet men om jag ska skaffa ett nästa generations Xbox beror helt på ifall de kommer ha spel av den typen som gjort ps4 till min favorit konsol. Ninja theory var så klart en av de studios jag trodde hårt på efter hellblade som var just det jag efterfrågade fast i mindre skala.

Medlem
Skrivet av Dengode:

De kunde man ge sig f** på. Microsoft köper upp en massa studios utan att lärt sig något av playstations framgångsrika formula från denna generationen dvs feta singleplayer storydrivna spel i tredjepersonsvy. Såg och ser fortfarande fram emot microsofts PK och hoppas de kan överraska, att jag kommer skaffa ps5 är en självklarhet men om jag ska skaffa ett nästa generations Xbox beror helt på ifall de kommer ha spel av den typen som gjort ps4 till min favorit konsol. Ninja theory var så klart en av de studios jag trodde hårt på efter hellblade som var just det jag efterfrågade fast i mindre skala.

För min del är jag inte direkt panik i just 3:e persons singelplayer spel.. ser hellre coop spel eller first person view..

...eller rondbaserade klassiska rollspel (sen är jag iofs ingen konsolspelare)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Trist med så mycket rykten. Blir inga överraskningar kvar.

Nyckelordet är dock "rykten"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Dengode:

De kunde man ge sig f** på. Microsoft köper upp en massa studios utan att lärt sig något av playstations framgångsrika formula från denna generationen dvs feta singleplayer storydrivna spel i tredjepersonsvy. Såg och ser fortfarande fram emot microsofts PK och hoppas de kan överraska, att jag kommer skaffa ps5 är en självklarhet men om jag ska skaffa ett nästa generations Xbox beror helt på ifall de kommer ha spel av den typen som gjort ps4 till min favorit konsol. Ninja theory var så klart en av de studios jag trodde hårt på efter hellblade som var just det jag efterfrågade fast i mindre skala.

Jag håller med. Jag såg fram emot ett mastigt singelplayeräventyr med "tappa-hakan-grafik" och får ett kulört multiplayerlir som ser ut som skit... Nej, nu står nog hoppet till Fable 4. Något säger mig att jag kommer bli besviken.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Testpilot
Skrivet av Ankh:

Nyckelordet är dock "rykten"

Jo men det förstör lite oavsett. Hade helst av allt gått in blankt och blivit överraskad av allt.

Skribent
Skrivet av Mutumba:

Jo men det förstör lite oavsett. Hade helst av allt gått in blankt och blivit överraskad av allt.

Förstår precis. Det finns helt klart ett värde i att se presskonferenserna utan att veta något i förväg. Jag försökte därför, så gott det gick, att undvika "spoilers" i rubrik och ingress.

Medlem

Nog är det lite trist med läckor kanske, men läckor och rykten har varit en "del" av E3 sedan en lång tid tillbaka. Så man får ju passa sig när det väl börjar närma sig om man inte vill bli spoilad.
Lättare sagt än gjort kanske hehe, men man får ju vara redo på att få reda på saker i förtid. Personligen har jag inga större problem med rykten och läcker det inte allt för mycket har jag inga problem med det heller. (även om man nu helst skulle vilja ha ett helt spoilerfrtt E3)

Men även om en del saker läcker så brukar det faktiskt komma en hel del överraskningar fortfarande. Dom senaste stora överraskningarna jag kommer på är Resident Evil 7, Final Fantasy 7 remake och Shenmue 3.

Nu jävlar taggar vi inför Fromsoftwares kommande spel och hoppas på en riktigt fet trailer som kommer blåsa oss av stolarna!!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Cyberpunk läckan känns inte så osannolikt. Fick en karta till Witcher 3 men tycker samtidigt att samlar utgåvan borde ha läckt då också.

Testpilot
Skrivet av Jonny Myrén:

Förstår precis. Det finns helt klart ett värde i att se presskonferenserna utan att veta något i förväg. Jag försökte därför, så gott det gick, att undvika "spoilers" i rubrik och ingress.

Det var inte menat som kritik mot dig eller FZ. Mer allmänt.

Skribent
Skrivet av Mutumba:

Det var inte menat som kritik mot dig eller FZ. Mer allmänt.

Nej nej, jag tolkade det inte som det heller Ville bara påpeka att jag är medveten om att inte alla vill ta del av dylika "spoilers" och därför försöker minimera risken.

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Jo men det förstör lite oavsett. Hade helst av allt gått in blankt och blivit överraskad av allt.

Jo jag förstod vad du menade och jag håller definitivt med


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Om Cyberpunkläckan är genuin så lär det bli släpp i år. Sånt där tas väl inte fram om spelet är i beta?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Dengode:

De kunde man ge sig f** på. Microsoft köper upp en massa studios utan att lärt sig något av playstations framgångsrika formula från denna generationen dvs feta singleplayer storydrivna spel i tredjepersonsvy. Såg och ser fortfarande fram emot microsofts PK och hoppas de kan överraska, att jag kommer skaffa ps5 är en självklarhet men om jag ska skaffa ett nästa generations Xbox beror helt på ifall de kommer ha spel av den typen som gjort ps4 till min favorit konsol. Ninja theory var så klart en av de studios jag trodde hårt på efter hellblade som var just det jag efterfrågade fast i mindre skala.

Ninja Theory har jobbat på Bleeding Edge sedan 2014 (blev en Xbox-studio 2018) och hade släppt det oavsett. Ninja Theory, precis som övriga studios, har kreativ frihet inom rimliga gränser och det är ingen som sitter på något kontor i Redmond och delar ut order om vilka spel de ska göra.
Dessutom så har NT flera teams igång samtidigt som jobbar på olika projekt, du lär få vad du efterfrågar så småningom också.

Bleeding Edge är ett Ninja Theory-projekt through and through. Låt dem göra vad de vill, det brukar bli bäst så.


signatur

Jump in.

Medlem

Inget datum för Cyberpunk? Wtf!!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar