Respawn teasar ny hjälte i Apex Legends

Inaktiv
Respawn teasar ny hjälte i Apex Legends

Twitter - Don't forget to mark your calendars. It's sure to be...electrifying. ⚡

Inaktiv

Tackar tackar, detta blir definitivt att kika på. Har hoppats nu på lite nytt material till Apex nu ett tag, även om spelet inte känns söndernött än men skulle vara kul med en ny karta och/eller legender INNAN man är spyless

Inaktiv

Nice! Kanske skapar lite liv i ett döende spel

Inaktiv

Apex har ju även kopierat Fortnite och lagt till challenges nu. Tror dock det är alldeles för lite och för sent. Körde lite ikväll och kartan ser tyvärr likadan ut som vid launch. Serverlaggen som gör att spelet går i slow motion är också kvar, även detta en "feature" sedan launch.

Inaktiv

@anon_326725: Döende? Spelet släpptes i februari. Jag vet inget om några siffror så säger inget om den saken men minns en tid när ett spel kunde existera ett tag utan att förklaras döende. Visst är det en mer saturerad marknad nu men jag tror det är ganska normalt att spel tappar en del av spelarna efter första månaden/månaderna och sen får en ökning vid expansion eller DLC.

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Apex har ju även kopierat Fortnite och lagt till challenges nu. Tror dock det är alldeles för lite och för sent. Körde lite ikväll och kartan ser tyvärr likadan ut som vid launch. Serverlaggen som gör att spelet går i slow motion är också kvar, även detta en "feature" sedan launch.

Fortnite va knappast först med challenges? Om vi pratar om samma challenges.

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_119148:

@SaltyApple: Döende? Spelet släpptes i februari. Jag vet inget om några siffror så säger inget om den saken men minns en tid när ett spel kunde existera ett tag utan att förklaras döende. Visst är det en mer saturerad marknad nu men jag tror det är ganska normalt att spel tappar en del av spelarna efter första månaden/månaderna och sen får en ökning vid expansion eller DLC.

Människan har säkert läst nyheter om att spelet tappat mycket av sin spelarbas, trist, men spelet är långt ifrån "dött".


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

@uberpwnage2.0: Det är lite min uppfattning också men så är det som sagt alltid

Inaktiv
Skrivet av Mathiaaas:

Fortnite va knappast först med challenges? Om vi pratar om samma challenges.

Lika mycket som Apex var först med "pings" och respawning men alla sa att Fortnite kopierade Apex då. FZ skrev till och med artiklar om det. Det har dock varit väldigt tyst om att Apex har tagit Battle Pass och challenges från Fortnite.

I slutändan så tycker jag det bara är bra att de kopierar varandras mest omtyckta features.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Människan har säkert läst nyheter om att spelet tappat mycket av sin spelarbas, trist, men spelet är långt ifrån "dött".

Exakt vad denna människan gjort

Har läst här och där och hört streamers säga det. Sen om det stämmer vet jag inte då jag inte spelar det själv längre.

1
Skriv svar