Inför E3 – Square Enix ger oss Avengers-premiär och Final Fantasy VII

Robot
Inför E3 – Square Enix ger oss Avengers-premiär och Final Fantasy VII
Medlem

Valde faktiskt Dying light 2. Är hungrig på ett riktigt bra zombie-spel.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Citat:

Vad ser du mest fram emot under Square Enix-streamen?

Ligger i kvalet mellan Dying Light 2 och Final Fantasy VII Remake. Men eftersom Final Fantasy VII sägs delas upp i flera kapitel och släppas enskilt, varvid Dying Light har haft ett fantastiskt stöd från utvecklaren under flera års tid lägger jag min röst på Dying Light 2.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Hade varit grymt ifall de kunde göra så att de som vill får spela remaken på det nya sättet men även ha kvar turn based fighter för dom som vill ha det. Annars skjuter dom sig själva i foten.

Medlem

Röstade för Dying Light 2 då det ser förbaskat mäktigt ut. Hoppas att det släpps nu i höst. Ettan släpptes iofs i januari digitalt och februari i fysiskt ex 2015. Hoppas det inte skjuter upp den fysiska kopian som sist. Nu handlar jag spelet till PC o Steam så då blir det digitalt. Men hade jag lirat på konsol så skulle det bli fysiskt som det alltid blir till spelkonsoler.

Annars är den högsta drömmen ett nytt mäktigt Deus Ex eller DisHonored som de båda senaste spelen var kanonskoj, IMO. Nu kommer det tyvärr inte bli så då Square Enix har pausat dessa tungviktare till serier. Men det är min högsta önskan från deras E3 briefing. Är alltid spännande att se kungarna från Arkane Studios och se vad deras nästa monsterprojekt blir.

Nyfikenheten dog rätt så kraftigt när jag läste om Avengers multiplayer inriktning för några dagar sedan. Men man får väl se hur presentationen blir på E3 innan man dömer ut det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Känns som Final fantasy remaken kan släppas ganska snart i och med att det ska bli episodbaserat. Kan vi få se del 1 under 2019 tro?

Medlem

Efter besvikelsen som heter Kingdom Hearts 3 så har jag tappat all hopp för Final Fantasy 7 Remake (kommer nog köpa det ändå) . Har mina ögon på Avengers istället

1
Skriv svar