E3 2019 på FZ – Schemat för presskonferenserna

jkw
Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Du är ju investerad i Playstation 4. 95% säkert kommer allt att fungera på nästa Playstation 5 konsol. Spel, handkontroller och Headset. Så det är ganska dumt att byta format. Samma gäller för Xbox One. Är man investerad i Xbox One så köper man inte nästa Playstation 5 konsol. I alla fall inte dag 1. Samma gäller för Playstation 4. Har man 10-100 spel(säger vi) så är det 10-100 spel som kan spelas på Xbox Scarlet eller Playstation 5. Hänger du med?

Alla är vi olika. Jag skulle byta plattform om den visar sig vara bättre för "daily gaming" så att säga, det jag ägnar mig åt. Resterande kan man ge till sonen eller sälja iväg.

Medlem
Skrivet av jkw:

Alla är vi olika. Jag skulle byta plattform om den visar sig vara bättre för "daily gaming" så att säga, det jag ägnar mig åt. Resterande kan man ge till sonen eller sälja iväg.

Vet inte hur många spel du äger digitalt eller fysiskt. Men är det 4-5000:- du äger i spel och tillbehör är du helt okej med att bortse det?

Medlem

EA(stream) = Ja (?)

Backloggens befriare

Kommer pga jobb missa alla streams utom möjligen Microsoft, som jag kanske hinner hem till.. Men kommer definitivt se era videos i repris!


signatur

Ad hoc addendum

Inaktiv

Ska bli intressant å se vad det där Marvel spelet från Square Enix är för något.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av keffkebab:

Kommer pga jobb missa alla streams utom möjligen Microsoft, som jag kanske hinner hem till.. Men kommer definitivt se era videos i repris!

Du kommer vara saknad i chatten!

Skrivet av Turbodog:

Ska bli intressant å se vad det där Marvel spelet från Square Enix är för något.

Också nyfiken på det.


signatur
Medlem
Skrivet av Freffo:

EA(stream) = Ja (?)

Precis!?
Vad är det för tidszon? ;p


signatur

/MJ

Medlem

@mats: Måste börja på S.

Medlem

För de som är intresserade av hårdvara och AMD i synnerhet så är det väl vid midnatt i natt som de har sitt Next Horizon Gaming-event.

12
Skriv svar