Bästa Batman-skådisen?

Medlem
Skrivet av Spelunky:

Givet, Adam West i Batman: The Movie från 1966.

Håller med. Fick avstå röst när inte han var med bland valen ☺️


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Michael Keaton såklart Tim Burton har alltid varit bra på atmosfär.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

För mig vinner Keaton. Bale är okej men rösten är distraherande och irriterande genom alla filmerna.

Medlem

Varför ingen Adam West på listan? Vad falls?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Tycker inte att batman vs superman är den bästa batman filmen. Men jag tycker att ben affleck spelar både bruce wayne och batman bäst, när det gäller live action film.

Annars så ÄR batman kevin conroy.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Batman: Mask of the Phantasm, och Killing Joke. Båda kunde man se på bio.

Animerade filmer. Off topic.

Inaktiv

Christian Bale är definitivt den bättre skådisen men Michael Keaton gjorde den absolut bästa Batman.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Animerade filmer. Off topic.

Varför skulle det vara off topic?`
"Skådespelaren" utesluter inte röstskådespelare.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det ändrar ju ändå inte huvudfrågan och man har ju bara ett val här tyvärr. Tror att röstningsformuläret kan tillåta fler än ett svar dock?

Syftade inte på den här tråden utan ”ute i världen”. När Ben Affleck utannonserades var det många som skrev ”varför byter ni bort Bale!!??” Osv. Ja, för att det är en ny historia, med en annan Batman, av en ny regissör med en helt annan känsla/stämning kanske.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Loxus:

Animerade filmer. Off topic.

Det spelar ju ingen roll. De är fortfarande skådespelare samt att filmerna gick på bio.

För otroligt många är Kevin Conroy Batman så han gjorde rösten i animerade-serien och även de flesta av Arkham-spelen.

Ska vi helt random nu bortse Spider-Man: Into the Spider-Verse och dess skådespelare då också trotts att den vann en Oscar? Nej.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tyckte affleck var klockren som Batman, synd bara filmerna och manus var värdelöst där han var med. Dock så ger jag poäng till Bale som en jättebra Bruce Wayne, men sålde inte riktigt karaktären när han hade masken på. Keaton var semibra på båda rollerna , men inte bäst på någon av dom enligt mig. 🙂

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Det spelar ju ingen roll. De är fortfarande skådespelare samt att filmerna gick på bio.

För otroligt många är Kevin Conroy Batman så han gjorde rösten i animerade-serien och även de flesta av Arkham-spelen.

Ska vi helt random nu bortse Spider-Man: Into the Spider-Verse och dess skådespelare då också trotts att den vann en Oscar? Nej.

Ja, när det handlar om spelfilmer (live action), så. Om den vann oscar är irrelevant.

Conroy, och då speciellt i "Arkham Asylum". Vilket spel! Vilken röst! Vilka byxor!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot
Skrivet av Loxus:

Ja, när det handlar om spelfilmer (live action), så. Om den vann oscar är irrelevant.

Om vi ska vara petnoga så står det inget om att det bara ska vara live action:) Även om det mest troligt är det som Calle menar med tanke på vilka man kan välja mellan.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Såg om The Dark Knights Rises (den med Bane) och jag vill verkligen tycka att den är lika bra som dom två innan med Bale men den faller på mycket plot-missar. Exempelvis när poliserna kommer upp ur underjorden efter 3-4 månader och inte en enda har tillstymmelse till skäggväxt🙈
Röstade på Keaton, hans filmer jag är uppvuxen med.

Medlem

Christian Bale är grym.
Men som Batman? Ben Affleck!

Medlem
Skrivet av Funkymook:

Såg om The Dark Knights Rises (den med Bane) och jag vill verkligen tycka att den är lika bra som dom två innan med Bale men den faller på mycket plot-missar. Exempelvis när poliserna kommer upp ur underjorden efter 3-4 månader och inte en enda har tillstymmelse till skäggväxt🙈
Röstade på Keaton, hans filmer jag är uppvuxen med.

De var fast där någon timma inte par månader


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Kontot avslutas
Skrivet av Blazter:

Michael Keaton såklart Tim Burton har alltid varit bra på atmosfär.

Ingen som svarade mig på fel stavningen av namnet på huvudinlägget.
Men du med flera stavade rätt
Ja, Tim Burton har redigerat väldigt många bra filmer.


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

De var fast där någon timma inte par månader

"Minor Plot hole: So the Gotham police force is finally out of the sewers after 5 months of increasing malnutrition and gay urges. Their plan? Find Bane’s army (soldiers with AK-47s and tanks) and charge them with a few handguns. No surprise. No surrounding strategy. Just a good old suicidal medieval B-line. It’s a miracle Bane’s soldiers also happened to be retards themselves and decided to fist fight trained police officers instead of mowing them down with their weapons. But one thing is even weirder: all the cops were clean-shaved. This means that aside from food – Gillette razors and creams were the number 1 item sent in the sewers."

Finns sidor som listat detta som just ett plot hole.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Robert Pattinson är bekräftad som nästa Batman och som vanligt är folk lite missnöjda. Har någon annonsering av nästa läderlapp gått helt smärtfritt eller är detta en klassisk fallgrop - att vi fokuserar på de negativa gaphalsarna? När Keaton skulle bli den första nya Batman efter Adam West (som ju är ett par fjädrar från en kalkon) skickades tydligen 50 000 arga brev till Warner Bros.

Keaton är min personliga favorit men jag är nyfiken på vad ni tycker. Vem är egentligen den bästa skådisen i svart latex?

Jag röstar för Keaton. Men är ju också 41 år gammal. Med det sagt så tycker jag inte att någon Batman gjort ett dåligt jobb. Tycker snarare att George Clooney hade allt emot sig och insåg vilken kalkon han var med i och gjorde vad många andra inte hade klarat i den situationen. Barman & Robin var fruktansvärt dålig!

Dock är inte Keaton med i de bästa filmerna. Tim Burton är så galet överskattad! Bästa filmerna är Bales och han gjorde inget dåligt jobb som Batman.

Medlem

Tror Robert Pattinson kan göra en grym Batman. I övrigt var nog Bale bäst, men det är nog för jag gillar Nolanfilmerna bäst. Tycker Burtons filmer var bra, men allt känns så fejk. Tar mig ur handlingen lite.

Medlem

Gillar Bale och Affleck som Batman.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Skillnad på Batman och Dark Knight. Batman-filmerna är massor med komedi, svårt att säga det om Dark Knight...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Vart är Adam West då!?

Medlem
Skrivet av Shuriko:

Vart är Adam West då!?

Exakt! Det går liksom inte att ta vuxna människor med kalsongerna utanpå seriöst så Adam Wests tolkning är den enda tänkbara för mig. Superhjältar är humor.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Min lista är:
1. Christian Bale
2. Mikael Keaton
3. Val Kilmer
4. --------
5. --------
.....
30. Ben Affleck
31. ------
...
98. -----
99 George Clooney

Medlem

Keaton.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Ni är ju alla ute och cyklar. Val Kilmer kommer alltid vara bästa Batman!

Kontot avslutas
Skrivet av Spelunky:

Givet, Adam West i Batman: The Movie från 1966.

Ja just det, det var inte bara serien han gjorde.
Får göra en ny lista längre fram och lägga till Adam West tycker jag


signatur

ゼルダの城

123
Skriv svar