Första trailern för Ghostbusters: The Video Game Remastered

Robot
Första trailern för Ghostbusters: The Video Game Remastered

Obligatorisk "Don't cross the streams!"-referens.

#Mad-dog, #Saber-interactive


Medlem

Epic Store! *Tar fram popcorn*


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Tur att man redan har spelat original versionen.
Epic är en stor käftsmäll till alla konsumenter


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Tur att man redan har spelat original versionen.
Epic är en stor käftsmäll till alla konsumenter


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Det här ser jag fram mot! Har sett de båda originalfilmerna säkert tjugo gånger vardera - och det här lär det vara det närmaste en trea jag någonsin får.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Gnällkuk

Med tanke på hur dåligt wwz var så hyser jag inga större förhoppningar till detta.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Spelade det på 360, otroligt bra. Ett måste för alla fans

Medlem
Skrivet av Nomman:

Det här ser jag fram mot! Har sett de båda originalfilmerna säkert tjugo gånger vardera - och det här lär det vara det närmaste en trea jag någonsin får.

Kommer ju en 3a nästa år. Men om den blir bra vet man ju inte.
Teaser:

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Tur att man redan har spelat original versionen.
Epic är en stor käftsmäll till alla konsumenter

Aah, det suger donkey balls att det bara släpps dit på PC. Äger originalet på Steam men det är det enda av mina 431 spel som inte startar så jag har aldrig lirat spelet. Blir ett PlayStation 4 köp av denna remaster om det ska bli ett köp. Det ser charmigt ut iaf.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Kommer ju en 3a nästa år. Men om den blir bra vet man ju inte.
Teaser:
[video]]

Gåshud när man hör tonerna från den här 😁. Jag är på hypetåget mot skyarna (men har packat fallskärmen i händelse av krasch).


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Ah,, Harold Ramis.. Han lämnade oss allt för tidigt..

Medlem

Är ett stort fan av Ghostbusters. Har spelat igenom detta typ tre gånger. Det är det närmsta Ghostbusters 3 vi kunde komma. Dock kanske lite mer än bättre grafik kan behövas för köp av detta och på er verkar det vara PC only. Jaja...

RIP Harold Ramis 😢

Avstängd

Spelat 360 versionen med min son två gånger. Blir en tredje gång i år!

Medlem

Det blir nog till att testa denna remaster då jag inte spelat spelet innan.

Älskar Ghostbusters 1-2, några av mina favoritfilmer, riktiga kultklassiker. Jag hoppas innerligt att den nya kommande filmen inte blir en megaflopp likt den från 2016.

Och som folk påpekat så var det riktigt tråkigt när Harold Ramis gick bort, alldeles för tidigt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Varför inte original-kvartetten i spelet? (med afroamerikanen), knäppt.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Varför inte original-kvartetten i spelet? (med afroamerikanen), knäppt.

Du menar Ernie Hudson vid 0:49?

https://www.youtube.com/watch?v=e6jLqwaGtWo&feature=youtu.be&...

Förövrigt så är det planer på en prequel(serie/film) - "Ghostbusters High" - den ska handla om när Peter Venkman, Egon Spengler och Ray Stantz träffas. Den är tydligen färdigskriven av Dan Aykroyd men är långt kvar tills den är planerad att släppas.(om den nu gör det)

https://www.denofgeek.com/us/281281/ghostbusters-prequel-deta...


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Todd Papy på CIG skulle kunna göra egons röst.
Vila i frid Harold Ramis


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar