Rykte: Cyberpunk släpps INTE under 2019

Robot
Rykte: Cyberpunk släpps INTE under 2019

Detta enligt Jason Schreier från Kotaku.

#CD-projekt-red, #Cyberpunk


Medlem

Den som väntar på något gott...

Skribent
Skrivet av Joakim Palm:

Den som väntar på något gott...

Japp, och det har ju aldrig riktigt känts aktuellt att det skulle släppas under 2019. Bättre att det får ta sin tid.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Japp, och det har ju aldrig riktigt känts aktuellt att det skulle släppas under 2019. Bättre att det får ta sin tid.

Håller med. Även fast de släppte en gameplay förra året så har det kännts som det var långt kvar innan spelet kom ut. Spelar inte så stor roll, de får ta den tid de behöver.

Medlem

Jag tycker dom ska släppa spelet nu I år som ett Early Access spel. Det har ju bevisats fungera med andra spel. Då kan vi fans få spela nu och samtidigt förbättra spelet med vår feedback.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Jag tycker dom ska släppa spelet nu I år som ett Early Access spel. Det har ju bevisats fungera med andra spel. Då kan vi fans få spela nu och samtidigt förbättra spelet med vår feedback.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Jag tycker dom ska släppa spelet nu I år som ett Early Access spel. Det har ju bevisats fungera med andra spel. Då kan vi fans få spela nu och samtidigt förbättra spelet med vår feedback.

Trollkommentar of the year!

Medlem

Släpp det på E3 som ”Game as a service”!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Skulle tippa på att spelet kommer först till jul 2020 då PS5 och Xbox "4" förväntas släppas.

Medlem

Var det verkligen folk som trodde det skulle släppas i år?

Medlem

Är glad bara jag får ett releasedatum på e3, nytt gameplay är bonus.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Är glad bara jag får ett releasedatum på e3, nytt gameplay är bonus.

Samma här, kan leva på det ett bra tag
Sjukt pepp på E3.

Medlem

Det här är ju en stor fet skandal.
CD project (en väletablerad studio som släppt kritikerrosade Witcher spel på löpande band) har nu hållit på i 7 (Sju) år med att utveckla spelet och nu behöver dom ÄNNU mer tid!

Andra studios släpper t.ex. ett Battlefield eller COD varje år.
Det går inte att dra några andra slutsatser än att CD project missköts å det grövsta. /s

Medlem

Tack fz för att ni förstörde mitt år

(skojar om det inte uppfattades)

FM-guru
F.d. Sisyr

Har varit inställd på 2020 ett tag nu. Någonstans hoppas man ju förstås att spelet kan färdigställas redan i år, men det känns inte så sannolikt.

Medlem

@JRico: Det känns sisådär att jämföra sig med COD...
Antigen pushar dom ut ett trasigt spel som alla andra verkar försöker göra?
Eller så gör dom färdigt spelet innan release..

Med den backloggen som spelen har varit på sista tiden som tex Anthem, Days gone mfl. så väntar jag gladeligen på ett vettigt spel istället för ett spel fullt med buggar.

Medlem

Låt det ta sin tid. Min backlog är större än Mount Everest just nu, så jag kommer ha att göra. Har även äldre spel jag vill spela om. Dessutom håller jag på att kolla om Breaking Bad. Helskotta, jag tror inte att jag hinner ändå 🤔


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Kanske hinner uppgradera frankenstein innan det släpps


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Avoona:

@JRico: Det känns sisådär att jämföra sig med COD...
Antigen pushar dom ut ett trasigt spel som alla andra verkar försöker göra?
Eller så gör dom färdigt spelet innan release..

Med den backloggen som spelen har varit på sista tiden som tex Anthem, Days gone mfl. så väntar jag gladeligen på ett vettigt spel istället för ett spel fullt med buggar.

Antar att du missade hans /sarkasm efter inlägget?

Medlem

Jag tror att det släpps som lanseringstitel till nästa generation konsoler. Det vore smart rent allmänt.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Tycker det känns skönt med 2020 så kan man samla på sig nya datorkomponenter i godan ro.

Avstängd

Trist. Ett år sedan de sa att man kunde spela det från början till slut.. Hade trott slutet av 2019 faktiskt. Men så länge spelet blir så bra som det kan bli, det är viktigast.

Medlem

spelar inge roll,jag har ledsnat på det redan likaså på beyond good and evil2, nu har man läst artiklar och sett "gameplay" klipp i ett par år och mitt intresse är nere på 0! kommer väl köpa nåt av dom nåt år efter release om priset passar plånboken. När det gäller sånt här som spelsläpp är Bethesda världsmästare "titta vi har pysslat me de här liret i3 år.." o en mån senare släpps det! den här hysterin 2-4 år innan släpp är,jösses..haha så otroligt underligt! En fråga,om nån vet,säljs det fler ex av ett spel på det här viset,finns det nåra siffror på det?

Inaktiv

Jag har inte följt med i svängarna kringt detta spel men är det inte ganska uppenbart att de siktar på att släppa det tillsammans med de nya konsolerna vilka kommer 2020?

Medlem

Cyberpunk släpps ju såklart 2020 7/7

Medlem
Skrivet av Cortex:

Cyberpunk släpps ju såklart 2020 7/7

Word! 2020 är ju det självklara släppåret. Men hoppas kan man ju alltid....


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Kotaku är inget att lita på

Inaktiv
Skrivet av Tjobbing:

spelar inge roll,jag har ledsnat på det redan likaså på beyond good and evil2, nu har man läst artiklar och sett "gameplay" klipp i ett par år och mitt intresse är nere på 0! kommer väl köpa nåt av dom nåt år efter release om priset passar plånboken. När det gäller sånt här som spelsläpp är Bethesda världsmästare "titta vi har pysslat me de här liret i3 år.." o en mån senare släpps det! den här hysterin 2-4 år innan släpp är,jösses..haha så otroligt underligt! En fråga,om nån vet,säljs det fler ex av ett spel på det här viset,finns det nåra siffror på det?

Håller med. Skulle vara skönare om de inte berättade om spelet förrän det i princip är klart.

Medlem

2020 release. Förmodligen samma visa som förra året med E3. Gameplay bakom stängda dörrar. Kanske en ny CG trailer för att mätta fans. Förhoppningsvis en glimt av collector's edition.

Medlem
Skrivet av Vamp:

Trollkommentar of the year!

12
Skriv svar