Två (i praktiken tre) pangspel i junis Playstation Plus-uppställning

Robot
Två (i praktiken tre) pangspel i junis Playstation Plus-uppställning
Medlem

Wow, grattis till dem som aldrig tidigare spelat Borderlands och kommer kunna ladda ner det gratis i Juni.

Medlem

Som alltid äger man redan spelen som erbjuds, trist


signatur

"De e inte lätt när det är svårt, men skönt när det går"

Medlem

Måste man ha spelat första Borderlands för att ha roligt med tvåan? Missar man mycket?

Fick precis mail om att i augusti höjs priset till 620kr per år. Hoppas dom fortsätter leverera ordentliga spel då.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Wow, grattis till dem som aldrig tidigare spelat Borderlands och kommer kunna ladda ner det gratis i Juni.

Satt och funderade på att köpa det när det var rea men gjorde aldrig det.
Så grattis till mig


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem
Skrivet av hunden:

Måste man ha spelat första Borderlands för att ha roligt med tvåan? Missar man mycket?

Fick precis mail om att i augusti höjs priset till 620kr per år. Hoppas dom fortsätter leverera ordentliga spel då.

Jag har inte spelat första spelet och älskar tvåan. så kan bara tala för mig själv, men nej, det behöver du inte.

Avstängd

Synd att dom inte slängde med Borderlands 2 VR på samma gång


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av hunden:

Måste man ha spelat första Borderlands för att ha roligt med tvåan? Missar man mycket?

Fick precis mail om att i augusti höjs priset till 620kr per år. Hoppas dom fortsätter leverera ordentliga spel då.

Nej, du behöver inte spela ettan innan. Tuta och kör 👍

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Wow, grattis till dem som aldrig tidigare spelat Borderlands och kommer kunna ladda ner det gratis i Juni.

Varit såå nära att köpa det många ggr, det här är ju perfekt!

Medlem
Skrivet av hunden:

Måste man ha spelat första Borderlands för att ha roligt med tvåan? Missar man mycket?

Fick precis mail om att i augusti höjs priset till 620kr per år. Hoppas dom fortsätter leverera ordentliga spel då.

Handlingen i ettan finns på Wikipedia, om du vill veta vad som hände innan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Borderlands_(video_game)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Synd att dom inte slängde med Borderlands 2 VR på samma gång

Tänkte på det också. Väldigt synd.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Handlingen i ettan finns på Wikipedia, om du vill veta vad som hände innan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Borderlands_(video_game)

Tänkte att man kunde se igenom nån sammanfattning på Youtube annars kanske. Det jag tänkte på mest var om man ens behöver det och enligt tidigare kommentarer verkar man ju kunna skippa det.

Medlem

@hunden: Jo, det stämmer. Rent spelmässigt så ger det ingen fördel att ha spelat ettan. Det är bara om du är intresserad av backstoryn som du behöver bry dig om ettan.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

1
Skriv svar