Vår första "glimt" av Halo: Reach till pc är en timme lång

Robot
Vår första "glimt" av Halo: Reach till pc är en timme lång
Medlem

Han som spelar kan inte ha rört ett spel på PC förut

Ambassadör
Xbox

signatur

Jump in.

Medlem

Mus och tangentbord verkar inte vara till någon större hjälp för herren som lirar...

Medlem

Den videon såg verkligen inte bra ut, komprimerad stream som sedan komprimerats om till YouTube, och dessutom verkar ha inställningar för Brightness/Gamma helt fel också.
Lär förmodligen se lite bättre ut när man spelar det på sin egen burk..hoppas jag iaf.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Jag tror många har nostalgiska ögon på sig när de tittar på Halo-spelen och är ganska förlåtande.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

@DAoG: Riktigt sant men skit i det; FOVen är ju tamefan inte mer än 45!!!

Edit: Såg sen i videon att de pratar om fov sliders men för mig är det halvt obegripligt att de visar upp pc gameplay på det här sättet med denna fov och en snubbe med aim där en råtta med en dosa från en gammal amiga hade presterat bättre.

Fast det sistnämnda är vi dock vana vid att se varje gång det ska visas så verkar spelskaparna haft en tävling i valfri skjutare och väljer sedan ut den som kom sist till att spela under uppvisningen.

Medlem

Grafiskt ser det... exakt ut som när det kom?

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Grafiskt ser det... exakt ut som när det kom?

https://images.app.goo.gl/VjZpR8drBxUYgVro9

Releasehästryttare
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Jag tror många har nostalgiska ögon på sig när de tittar på Halo-spelen och är ganska förlåtande.

Skrivet av Zidious G:

Grafiskt ser det... exakt ut som när det kom?

Tyvärr är pc versionen av halo CE trasig, Gearbox som portade det till PC en gång i tiden gjorde massa fel som i princip inte går och fixa nu i efterhand, och det är den versionen vi får i MMC.

Vill ni veta mer om problemen så rekommenderar jag er att ta en titt på denna videon som förklarar att Gearbox gjorde fel och vi pc spelare får sota för det:

1
Skriv svar